swędzenie skóry

1. Data: 2008-02-29 14:56:03

Temat: swędzenie skóry
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiś dwóch tygodni ciągle swędzi mnie skóra. Nie mam żadnych
krostek, ani żadnego świeżba-dermatolog powiedziała że to alergia i
prawdopodobnie pokarmowa - na mleko. Dziwi mnie że jem sery i nic.
Wieczorem gdy skóra mi się rozgrzeje to swędzi. Proszę o jakąś radę i
pomoc. Aga

2. Data: 2008-02-29 19:06:53

Temat: Re: swędzenie skóry
Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomaga Physiogel żel do mycia i smarowanie Physiogel krem.Skóra swędzi
gdy się rozgrzeje/spoci.
Ale kurację Metypredem przeszłam,bo nie pomagały nawet 2/3 x Loratadyna.
Współczuję
Monika

3. Data: 2008-02-29 22:38:40

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokarmowa - na mleko. Dziwi mnie że jem sery i nic. Wieczorem gdy skóra mi
> się rozgrzeje to swędzi. Proszę o jakąś radę i pomoc. Aga

Spróbuj zmienić kosmetyki na produkty dla dzieci (mydło, szampon, proszek do
prania itd). Miałam dokładnie takie same objawy (żadnej wysypki i potworne
swędzenie). Dieta ciągle ta sama, produkty chemiczne też. Odstawienie
wszelkich produktów "dla dorosłych" szybko pomogło. Nawet jeśli jest to
alergia pokarmowa to produkty dla dzieci nie podrażniają dodatkowo skóry i
łagodzą objawy. Staraj się, żeby skóra była dobrze nawilżona na noc.
Zresztą.. skoro nie pijesz mleka, a nadal masz objawy to może to nie być to.
Pozdrawiam i życzę szybkiej poprawy.

4. Data: 2008-03-01 07:18:56

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 29 Feb 2008 15:56:03 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Kasia, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Od jakiś dwóch tygodni ciągle swędzi mnie skóra. Nie mam żadnych
> krostek,

Przy takim problemie koniecznie zrobilabym badania krwi - ogolna morfologie
z rozmazem recznym i koniecznie - enzymy watrobowe, bolirubina, kreatynina,
mocznik i pelen jonogram - przypilnuj zeby byl fosfor.

Jest sporo chorob ktore objawiaja sie wlasnie takim swiadem bez zadnych
(czesto na poczatku tylko) zmian skornych.
I uwazam ze jest to na tyle niepokojacy objaw - ze trzeba to sprawdzic.

A doraznie przeciwswiadowo bardzo fajnie dziala Balneum Hermal Plus - plyn
do kapieli. Tyle ze to nie rozwiazuje problemu.
Szczegolnie jesli nigdy takich problemow nie mialas i nagle sie zaczely i
trwaja.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

5. Data: 2008-03-03 08:28:00

Od: "monika" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokarmowa - na mleko. Dziwi mnie że jem sery i nic. Wieczorem gdy skóra mi
> się rozgrzeje to swędzi. Proszę o jakąś radę i pomoc. Aga

Jakbym czytała o sobie. Ja mam już to prawie 2 miesiące. Pomaga tylko
Zyrtec. Jedna tabletka dziennie. Kosmetyki zmieniłam na dziecięce i nic. Jak
nie wezmę Zyrtecu to oszaleć można i drapać i drapać...
Monika

6. Data: 2008-03-03 22:18:52

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-03-03 09:28 monika pięknie wystukał/a:
> [...]
> Zyrtec. Jedna tabletka dziennie. Kosmetyki zmieniłam na dziecięce i nic. Jak
> nie wezmę Zyrtecu to oszaleć można i drapać i drapać...

Mnie np. po cebuli, po mięsie wołowym, po pieprzu plecy swędzą.
Po większej ilości mleka problemy podobne do zatokowych (zatyka mnie).

--
animka

7. Data: 2008-03-26 21:30:53

Od: f...@o...pl (Piotrek) szukaj wiadomości tego autora

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

ostra niedroznosc jelit z chorobie wiencowej
Bóle szyi
bol przy stresie
Praktyka klonowania człowieka ma bowiem przestępczy charakter.
prośba o interpretację EERG