swędzenie stóp i dłoni zimą

1. Data: 2004-03-04 10:56:26

Temat: swędzenie stóp i dłoni zimą
Od: "tw" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Mam problem, który wystepuje u mnie głównie zimą:
przy wejściu do ciepłego pomieszczenia z dworu, gdzie panuje ujemna
temperatura
w ciągu 2-3 minut dłonie, stopy i uda zaczynają mocno swędzieć i pojawia się
wysypka

co to może być?

Tomasz

2. Data: 2004-03-04 18:54:26

Temat: Re: swędzenie stóp i dłoni zimą
Od: "ewa" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tw" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temperatura
> w ciągu 2-3 minut dłonie, stopy i uda zaczynają mocno swędzieć i pojawia

odmrożenie i nic wiecej ubieraj sie ciepło (nos kalesony)

3. Data: 2004-03-04 18:54:26

Od: "ewa" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-03-04 21:58:02

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temperatura
> w ciągu 2-3 minut dłonie, stopy i uda zaczynają mocno swędzieć i pojawia

np.pokrzywka cholinergiczna bodajże

stomatologia w Suchej Beskidzkiej
Miejsce specjalizacyjne
Na koncentracj