sweter - ponczo

1. Data: 2006-10-13 10:03:09

Temat: sweter - ponczo
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

widzialyście? W najnowszum "Poradniku Domowym" jest fajne, akurat na taką pogodę
jak teraz,sweter-ponczo.Polecam
POzdraiwiam
Iw

2. Data: 2006-10-13 12:58:44

Temat: Re: sweter - ponczo
Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/85ead07ac1
7c2553.html
o te chodzi ? pozdrawiam

3. Data: 2006-10-13 16:35:04

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/85ead07ac1
7c2553.html
> o te chodzi ? pozdrawiam

Ooooo, fajne! Wła

4. Data: 2006-10-13 16:37:17

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
7c2553.html

> Ooooo, fajne! Wła
Komputer to jednak wyjątkowo głupie urządzenie... wysłało mi takie kawałek
listu :-)
Chciałam napisać że właśnie coś takiego chciałam zrobić i się zastanawiałam
jak tu dobrać proporcje żeby było ponczem ale z rękawem. A tu gotowe!

Joe

5. Data: 2006-10-17 17:51:30

Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktoś chciał spokojnie druknąć wykonanie, bo gapienie się w ekran jest
bezsensowne..

Wykonanie
Tył: na druty nr 6 nabierz 4 oczka, tworząc pierwszy rząd,

Wykonując ścieg dżersejowy dodaj w drugim i każdym następnym parzystym
rzędzie po jednym oczku z obu stron dzianiny (oczka dodane rób z drugiego i
przedostatniego oczka, aby utworzyć ładny brzeg swetra)

Rzędy nieparzyste przerabiaj bez dodawania oczek.

Po wykonaniu 62 rzędów (na drucie znajduje się wtedy 66 oczek) zacznij
symetrycznie odejmować po jednym oczku na brzegach dzianiny (przerabiaj
razem drugie i przedostanie oczko), tak jak poprzednio w drugim i każdym
następnym parzystym rzędzie.

Po wykonaniu 50 rzędów zakończ dzianinę, ujmując w jednym rzędzie wszystkie
oczka czyli 16

Przód: na druty nd 6 nabierz 4 oczka i wykonuj dzianinę dokładnie tak jak
przód.

Najpierw dodawaj oczka przez 62 rzędy (na drucie 66 oczek)

Potem odejmuj w 50 rzędach, pamiętając o zrobieniu wykroju na dekolt w 32
rzędzie (na drucie 34 oczka) Podziel oczka na pół i odejmuj po jednym oczku
w co drugim rzędzie z obu stron dekoltu.

Rękaw: Na druty nr 5 nabierz 30 oczek i wykonaj 14 rzedów ściegiem
ściągaczoawym, zmień druty na nr 6 i robiąc ścieg dżersejowy dodawaj w 8
rzędzie po jednym oczku symetrycznie z obu stron dzianiny

Od 60 rzędu (na drucie 42 oczka), w każdym parzystym rzędzie odejmuj po
jedym oczku z obu stron dzianiny (przerabiając razem drugie i przedostatnie
oczko)

Po zrobieniu 36 rzędów ostatnie 8 oczek zakończ w jednym rzędzie.

Kołnierz: Na druty nr 5 nabierz 54 oczka i wykonaj 24 rzędy ściegiem
ściągaczowym. Zakończ w jednym rzędzie

Pozdrawiam
Dominika

> [...]
> Chciałam napisać że właśnie coś takiego chciałam zrobić i się
> zastanawiałam jak tu dobrać proporcje żeby było ponczem ale z rękawem. A

[spotkanie] zdjęcia z Białegostoku
sweterek
nowa maszyna w Eti
(szydełko) piękna ale bez schematu