sweterki itp. dla dzieci

1. Data: 2004-01-07 10:18:15

Temat: sweterki itp. dla dzieci
Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie szanowne Grupowiczki!

Pojawiam się na tej grupie po raz pierwszy. Wkrótce zostanę ciocią (z czego
bardzo się cieszę :o) ) i chciałabym temu Maleństwu, które przyjdzie na
świat zrobić jakieś ubranka na drutach, w związku z tym zwracam się do Was z
ogromną prośbą o wzory seterków (i nie tylko) dla dzieci.

Muszę jednak zaznaczyć, że jestem w tych sprawach początkująca, ale szybko
się uczę ( no i czego się nie robi dla swoich chrześniaków...). Proszę Was
więc głównie o proste wzory (lub linki do stron www - raczej po polsku), tak
żebym się w tym wszystkim połapała.

Mam jeszcze jedno pytanko, czy są jakieś czasopisma, gdzie można znaleźć
wzory ubranek dla dzieci na druty?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Baja - początkująca robótkowiczka :o)

1. Data: 2004-01-07 10:25:23

Temat: Re: sweterki itp. dla dzieci
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baja ja niestety linkow nie mam, ale jedna rada:
z wloczka dla malucha uwazaj, bo wbrew pozorom nawet te milusie potrafia
uczulac, a takiemu maluszkowi niteczki sie do lapek przyklejaja i
wedruja potem do buzi i jest klopot, bo maluszek sie meczy...
moze jepiej jakis kocyk albo buciki szukaj...
pozdrawiam Ewa
co tez kiedy, calkiem niedawno miala maluszki w domu i nie dziargala bo
welniane ciuszki sie nie sprawdzaly, ale teraz szaleje dziargajac dla
pieciolatki...

1. Data: 2004-01-07 11:03:52

Od: "justyna" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wzory ubranek dla dzieci na druty?

Cześć
Z rozkoszą witam kolejne dziergające... ciągle nas mało...

Wzorki dla dzieci można znaleźć w zeszytach specjalnych sandry "dzieci i
dzieciaki" wychodzą raz do roku, może ktoś Ci pozyczy. Ja mogłabym ale tylko
osobiście bo nie mam skanera (- mieszkam w wawie)
Na mojej stronce też znajdziesz coś dla dzieci (a będzie jezcze więcej)
www.mojeswetry.com

ps. moje dzieci się nie zaplątywały szczęśliwie w sweterki :-))

1. Data: 2004-01-07 12:11:33

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
> Baja ja niestety linkow nie mam, ale jedna rada:
> z wloczka dla malucha uwazaj, bo wbrew pozorom nawet te milusie potrafia
uczulac

Dzieki za rade.
I tu sie rodzi moje nastepne pytanko:
jakich wlóczek uzywac do robienia ubranek dla dzieci (jakie to sa te nie
gryzace i miekkie, jak sie nazywaja)??

>a takiemu maluszkowi niteczki sie do lapek przyklejaja i
> wedruja potem do buzi i jest klopot, bo maluszek sie meczy...moze jepiej
jakis kocyk albo buciki szukaj...

Wiesz ja to planuje zrobic troszke na zapas, nie na takiego noworodka, ale
poniewaz jestem dopiero poczatkujaca chcialam troszke pocwiczyc, bo pewnie
za pierwszym razem to to sweterek nie wyjdzie tylko jakies dziwadlo...
> pozdrawiam Ewa

Równiez pozdrawiam i bardzo dziekuje.
Baja

Przepraszam za tak banalne pytania, ale ja naprawde jestem laikiem w tych
sprawach.

1. Data: 2004-01-07 12:16:32

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Z rozkoszą witam kolejne dziergające... ciągle nas mało...
> Wzorki dla dzieci można znaleźć w zeszytach specjalnych sandry "dzieci i
> dzieciaki" wychodzą raz do roku,
a czy ukazują się regularnie, tzn. co roku o tej samej porze (jak tak to
mniej więcej kiedy), czy trzeba po prostu na nie "polować"??
>może ktoś Ci pozyczy. Ja mogłabym ale tylko
> osobiście bo nie mam skanera (- mieszkam w wawie)
ja jestem z Krakowa, ale dziękuję za dobre chęci
> Na mojej stronce też znajdziesz coś dla dzieci (a będzie jezcze więcej)
> www.mojeswetry.com
napewno nie omieszkam zajrzeć
> pozdrawiam
Również pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję
Baja

1. Data: 2004-01-07 12:16:45

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baja wrote:

> [...]
> I tu sie rodzi moje nastepne pytanko:
> jakich wlóczek uzywac do robienia ubranek dla dzieci (jakie to sa te nie

to juz kilka lat minelo, ale mnie sie zdaje ze akryl jest mieciutki i
nie za bardzo wlochaty, i jeszcze piekne pastelowe kolorki i melanze
posiada....

> [...]
> poniewaz jestem dopiero poczatkujaca chcialam troszke pocwiczyc, bo pewnie
> za pierwszym razem to to sweterek nie wyjdzie tylko jakies dziwadlo...

na pewno bedzie dobrze...

> Równiez pozdrawiam i bardzo dziekuje.
> Baja
>
> Przepraszam za tak banalne pytania, ale ja naprawde jestem laikiem w tych
> sprawach.

nie ma banalnych pytan
czasami sa banalne odpowiedzi
tez pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-01-07 12:27:17

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy tez krzyzykujesz. Mam jeda gazetke pelna recznikowych prezentow
dla noworodkow, np. recznik z kapturkie, w ktory malucha mozna po kapieli
zawinac. Jesli chcesz to moge podeslac.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-07 13:49:20

Od: m...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

> a czy ukazują się regularnie, tzn. co roku o tej samej porze (jak tak to
> mniej więcej kiedy), czy trzeba po prostu na nie "polować"??

Ukazują się te akurat na wiosnę, w okolicy marca lub kwietnia zdaje się...
Spytaj kogoś z Krakowa albo kto ma skaner, na pewno któraś ma jakiś zeszyt.
justyna

1. Data: 2004-01-07 16:30:15

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> Nie wiem czy tez krzyzykujesz.

Ja osobiscie nie, ale moja Mama (przyszla Babcia) bedzie napewno zachwycona.
>Mam jeda gazetke pelna recznikowych prezentow dla noworodkow, np. recznik z
kapturkie, w ktory malucha mozna po kapieli zawinac. Jesli chcesz to moge
podeslac.

Bylabym niezmiernie wdzieczna.
> Monika (Hannover)
Pozdrawiam serdecznie
Baja

1. Data: 2004-01-08 07:49:35

Od: "Malwina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Przed urodzeniem się mojej Córeczki (kiedy jeszcze miałam czas na włóczenie
się po mieście :) ) udało mi się kupić specjalną włóczkę dla dzieci -
mięciutką i nieuczulającą. Chyba była tylko biała, może bez barwników.
Niestety nie pamiętam jakiej firmy (kupowałam w Rybniku). Ale popytaj się w
sklepach z włóczkami, może ekspedientki coś Ci doradzą.
A co do linków, to proszę, niestety nie po polsku, za to duży wybór (to jest
druga strona, sprawdź jeszcze pierwszą i trzecią)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27159&p
=2

[szydełko] jakie włóczki/kordonki
mulina