Jak zrobic skrzydła?

1. Data: 2004-01-07 08:53:03

Temat: Jak zrobic skrzydła?
Od: "KasiaA " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. na bal karnawałowy, skrzydła mają należeć do pszczółki. Z resztą stroju
nie będzie problemu (mam taką nadzieję :)) Nie wiem jak zrobić skrzydła żeby
wyglądały jak skrzydła ale nie przeszkadzały w zabawie.

Kasia

1. Data: 2004-01-07 09:02:26

Temat: Re: Jak zrobic skrzydła?
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> .. na bal karnawałowy, skrzydła mają należeć do pszczółki. Z resztą stroju
> nie będzie problemu (mam taką nadzieję :)) Nie wiem jak zrobić skrzydła żeby
> wyglądały jak skrzydła ale nie przeszkadzały w zabawie.

zatem ja robie tez skrzydla ale dla aniola i
mam zamiar wyciac je z bardzo sztywnego bristolu (bo duze beda i Ty
mozesz uzyc normalnego bloku technicznego), kazde z osobna, potem je
zloze razem i przyszyje do ciebie (skrzydla pszczolki mniejsze zalem
mozesz z jednej czesci wyciac dwa i unikniesz szycia), nastepne zagne od
siebie aby ladnie sie ukladaly, doszyje do nich szelki zapinane na
guziczki, z przodu na krzyz zeby dziecie spokojnie moglo biegac i gotowe.

beda jeszcze piora z bialej krepy (a Ty mozesz pomalowac farbami na
niebiesko, srebrno lub czarno)

mam nadzieje ze wyciagniesz z tego opisu cos dla siebie

Ewa
propozycje mozna zobaczyc w tvp1 ok 8:45, od dwoch dni przed Jedyneczka
leci taka piosenka w ktorej aniolki z takimi skrzydlami wystepuja...

1. Data: 2004-01-07 09:03:47

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa
> propozycje mozna zobaczyc w tvp1 ok 8:45, od dwoch dni przed Jedyneczka
> leci taka piosenka w ktorej aniolki z takimi skrzydlami wystepuja...

nie zauwazylam zes z Krakowa, piosenke ma na wideo nagrana, sluze jakby
trzeba bylo
pozdr
Ewa

1. Data: 2004-01-07 10:09:46

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze z drutu aluminiwego zrobic forme/szkielet (albo jakiegos plastikowego,
gietkiego matrialu - bo drut moze sie pogiac w czasie zabywy) i obciagnac
rajstopami w kolorze zoltym - robilam kiedys takie kwiatki i motylki.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-01-07 10:30:36

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałam skrzydełka wycięte z celofanu (takie przeźroczyste coś co się
kwiatki w to pakuje). Pisakiem namalowane żyłki na skrzydełkach i jedyne
usztywnienie, to mocne namarszczenie u podstawy. Wydaje mi się to dobrym
pomysłem, bo jak maluch w czasie zabawy wywinie skrzydełkiem kolegę, to
kolega ma szansę przeżyć;-)
Gocha

1. Data: 2004-01-11 10:15:28

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam technike z drutem i rajstopami moze czarnymi gdyby nie bylo zoltych,
tylko drut musi byc dosc gruby, a efekt na pewno bedzie swietny i jak drut
bedzie gruby to skrzydelkom pszczólki nic sie nie stanie podczas zabawy. A
same skrzydelka razem polaczone moga byc zaczepione na szelkach i podobnie
dzialac jak w tornistrze do szkoly, czyli tornisterowe szelki i zamiast
tornistra skrzydelka.

Pozdrawiam.
Monika z Rybnika

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> gietkiego matrialu - bo drut moze sie pogiac w czasie zabywy) i obciagnac
> rajstopami w kolorze zoltym - robilam kiedys takie kwiatki i motylki.

lenarte wzory
stronka Lenarte
[szydełko] wzięło mnie dzięki a&e... :-)
szydełkowe misie
[xxx] St Petersburg... jak ocenić mulinę????? + tygrys