Re: świadoma eksterminacja

1. Data: 2002-03-28 20:24:24

Temat: Re: świadoma eksterminacja
Od: "debme" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3CA1C935.641EAD02@proinfo.pl...
napisał(a):
> listy jeszcze nie ma - to i debatować nie ma nad czym
lista już jest, czy nadal uważasz, że chorzy nie mają się czego obawiać?

> Taka jest zasada ewolucji - dobór naturalny :-((
Mój drogi co Ty robisz na tej grupie, grupie ludzi doświadczonych przez los.
Czy Twoje poglądy oznaczają, że każdy inwalida powinien być zrzucony ze
skały tak jak czyniono to niegdyś w Sparcie?
Idąc dalej Twoim tokiem myślenia należy zlikwidować Ministerstwo zdrowia,
kasy chorych, szpitale, przychodnie, akademie medyczne, przemysł
farmaceutyczny.
Twoja filozofia sprowadza się do "kto zachoruje i nie przezwycięży choroby
niech zdycha pod płotem"

2. Data: 2002-03-28 21:13:08

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

debme napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> lista już jest, czy nadal uważasz, że chorzy nie mają się czego obawiać?

jeszcze jej nie widziałem :(

> Mój drogi co Ty robisz na tej grupie, grupie ludzi doświadczonych przez los.

ironizuję z życia :-))

> Czy Twoje poglądy oznaczają, że każdy inwalida powinien być zrzucony ze
> skały tak jak czyniono to niegdyś w Sparcie?

nie :-)
ale to nasz rząd tak czyni:
- zasiłki z opieki
- zniżki na PKP
- VAT na sprzęt rahabilitacyjny
a, teraz leki, choć tutaj jest to bardzo stara historia - bo limity tną równo od
conajmniej
od 5-6 lat, ak traz jest - dziś minister podpisał limity - i to one świadczą ile się
za dany
lek płaci

> Idąc dalej Twoim tokiem myślenia należy zlikwidować Ministerstwo zdrowia,
> kasy chorych,

Oooo - niezły pomysł - może coś mądrego by powstało w miiejsce tych instytucji

> szpitale, przychodnie, akademie medyczne, przemysł
> farmaceutyczny.
> Twoja filozofia sprowadza się do "kto zachoruje i nie przezwycięży choroby
> niech zdycha pod płotem"

Przesadziłaś :-))

A to o ewolujii - niestety to tkwi w naszej podświadomości :-(((

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+