Re: świadoma eksterminacja

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: świadoma eksterminacja
Date: Thu, 28 Mar 2002 22:13:08 +0100

debme napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> lista już jest, czy nadal uważasz, że chorzy nie mają się czego obawiać?

jeszcze jej nie widziałem :(

> Mój drogi co Ty robisz na tej grupie, grupie ludzi doświadczonych przez los.

ironizuję z życia :-))

> Czy Twoje poglądy oznaczają, że każdy inwalida powinien być zrzucony ze
> skały tak jak czyniono to niegdyś w Sparcie?

nie :-)
ale to nasz rząd tak czyni:
- zasiłki z opieki
- zniżki na PKP
- VAT na sprzęt rahabilitacyjny
a, teraz leki, choć tutaj jest to bardzo stara historia - bo limity tną równo od
conajmniej
od 5-6 lat, ak traz jest - dziś minister podpisał limity - i to one świadczą ile się
za dany
lek płaci

> Idąc dalej Twoim tokiem myślenia należy zlikwidować Ministerstwo zdrowia,
> kasy chorych,

Oooo - niezły pomysł - może coś mądrego by powstało w miiejsce tych instytucji

> szpitale, przychodnie, akademie medyczne, przemysł
> farmaceutyczny.
> Twoja filozofia sprowadza się do "kto zachoruje i nie przezwycięży choroby
> niech zdycha pod płotem"

Przesadziłaś :-))

A to o ewolujii - niestety to tkwi w naszej podświadomości :-(((

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |