swiatecznie obzarstwo

1. Data: 2002-12-25 11:11:53

Temat: swiatecznie obzarstwo
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich swiatecznie!:-)
Zywilam sie metoda montignaca, ale niestety swieta sprawily, ze moje
postanowienia dietetyczne zostaly zawieszone. No dobrze, przyznam sie, ze
jeszcze przed swietami zdarzalo sie naginac reguly (o czym zreszta juz tutaj
pisalam). Jednakze nie przytylam. Teraz jednak czuje sie strasznie grubo, a
to dopiero pierwszy dzien swiat. Poradzcie prosze, jaka diete zastosowac po
swietach, aby pozbyc sie tego uczucia ciezkosci? Nie zalezy mi na diecie
cud, bardziej jakiejs oczyszczajacej. Chcialabym na niej byc te pare dni do
sylwestra, tak zeby brzuszek mi sie splaszczyl. A po Nowym Roku znowu
montignac:-)
Wesolych Swiat i malego objadania sie!:-)
Ola

2. Data: 2002-12-25 22:16:06

Temat: Re: swiatecznie obzarstwo
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał w wiadomości

bardziej jakiejs oczyszczajacej. Chcialabym na niej byc te pare dni do
> sylwestra, tak zeby brzuszek mi sie splaszczyl.

Myślę, że takie działanie nie bardzo ma sens. Jeśli teraz ograniczysz
jedzenie, a po nowym roku znów przejdziesz na MM to możesz przytyć, bo
przegłodzony organizm skorzysta z okazji, żeby zrobić zapasy kiedy nadarzy
się okazja. Może po prostu zostań na MM, ale wyeliminuj na kilka dni
wzdymające produkty, takie jak kapusta, groch itp. ?
No i pamiętaj o odpowiedniej ilości białka (60-90 gram dziennie).

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Szukasz fajnej diety? Chcesz schudnąć? Polecam Montignaca :-)
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

3. Data: 2002-12-26 09:39:45

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jedzenie, a po nowym roku znów przejdziesz na MM to możesz przytyć, bo
> przegłodzony organizm skorzysta z okazji, żeby zrobić zapasy kiedy nadarzy

Mam świetny sposób na świąteczne obżarstwo. Zjadam jak najmniejsze porcje a
resztę umieszczam w zamrażarce. Dzięki temu łakomczuch, który we mnie siedzi
daje się udobruchać i liczy na to, że mu oddam pozostałą część smakołyków.
;-)

Znacznie łatwiej jest zapobiegać i wytrzymać te parę dni niż później przez
dwa tygodnie naprawiać błędy z dwóch dni. Nie sądzicie?

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-12-26 16:26:38

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aueiol$mv6$1@news.tpi.pl...

> Znacznie łatwiej jest zapobiegać i wytrzymać te parę dni niż później przez
> dwa tygodnie naprawiać błędy z dwóch dni. Nie sądzicie?

Sądzimy, ale ja jestem strasznym łakomczuszkiem... O silną wolę modliłam się
odkąd pamiętam.. I nic:(
Ehhh szkoda pisać...

Ola;-)

5. Data: 2002-12-26 23:08:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:aueiol$mv6$1@news.tpi.pl...

> Sądzimy, ale ja jestem strasznym łakomczuszkiem... O silną wolę modliłam

Jednak mi się udało tym razem. Poprzestałem na umiarkowanym obżarstwie. Do
tego trochę ruchu i waga nie powinna przez święta się zmienić. Ufff.
Nie wiem co zrobić ze słodyczami, które w sporej ilości dostałem pod
choinkę. Nie chce ktoś? ;-)

6. Data: 2002-12-26 23:12:43

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aug250$ncd$1@news.tpi.pl...

> Nie wiem co zrobić ze słodyczami, które w sporej ilości dostałem pod
> choinkę. Nie chce ktoś? ;-)

Hehe. My w tym roku w ogóle nie kupiliśmy dzieciom pod choinkę słodyczy. I
jakoś w ogóle tego nie zauważyły. Wiadomo - jakby dostały, to kusiłoby i nas
:-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

7. Data: 2002-12-27 08:12:55

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego trochę ruchu i waga nie powinna przez święta się zmienić. Ufff.
> Nie wiem co zrobić ze słodyczami, które w sporej ilości dostałem pod

przeslij troche do mnie :)
ale same czekoladowe :)

pozdrawiam poswiatecznie
Saman_tha