święta

1. Data: 2005-11-28 08:21:50

Temat: święta
Od: "Wiola" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy można stroić domy na święta?

2. Data: 2005-11-28 08:42:21

Temat: Re: święta
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kiedy można stroić domy na święta?

Zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki socjalnej oraz
zgodnie z dyrektywami UE...
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2005-11-28 08:53:32

Od: "Jagna " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiola <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> Od kiedy można stroić domy na święta?

hmy... mozesz juz jak masz chęć postawić wieniec adwentowy i co niedziela
zapać nowa świecę też jakaś dekoracja. A jeśli chodzi o święa? hmy pewnie ile
domów tyle zwyczajów:) U mas dom dekorowłao się w Wigilję rano, no coż taki
zwyczaj :) i ja się go nadal trzymam. Tylko że ja to ogólnie tematyczne
dekoracje roboię wiec zaraz w domu sople zawisną i inne domki ośnieżone staną.
Masz chęć to ubieraj dom:)
AgaL

4. Data: 2005-11-28 09:19:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od kiedy można stroić domy na święta?

Od zawsze.
I.

5. Data: 2005-11-28 14:30:47

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od kiedy można stroić domy na święta?

hipermarkety juz wystrojone sa od pazdziernika i pewnie beda do kwietnia,
kiedy to choinki zamienia na jajka ;)

T.

6. Data: 2005-11-28 15:14:50

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> napisał w wiadomości

> hipermarkety juz wystrojone sa od pazdziernika i pewnie beda do
> kwietnia, kiedy to choinki zamienia na jajka ;)

Nieeeee, zaraz po świętach będą tam straszyły wściekle różowe
serduszka dodawane gratis do jajek, szprotki w sosie pomidorowym w
wydaniu specjalnym, z napisem "Love" na puszce i inne przejawy
zidiocenia pt. "walentynki" :-) Jajka to dopiero po tym.

J.

7. Data: 2005-11-28 15:18:45

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]szprotki w sosie pomidorowym w wydaniu specjalnym,
> z napisem "Love" na puszce [...]

Omójeju, a byłam pewna, że kocie żarcie limited winter edyszyn bije wszystko
na głowę... niniejszym pozwalam sobie ogłosić Pierwszy Oftopiczny Konkurs na
Najbardziej Kuriozalny Przejaw Walentynkowego Zidiocenia. Mogą być
potencjalne :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2005-11-28 15:25:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:dmf76c$79m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Omójeju, a byłam pewna, że kocie żarcie limited winter edyszyn bije
> wszystko na głowę...

No dobra, przyznaję się, te szprotki to tylko moja wyobraźnia była ;-)

> niniejszym pozwalam sobie ogłosić Pierwszy Oftopiczny Konkurs na
> Najbardziej Kuriozalny Przejaw Walentynkowego Zidiocenia. Mogą być
> potencjalne :)

A możemy go rozszerzyć na wszelkie Okazjonalne Zidiocenia? Bo do
walentynek dwa miesiące jeszcze, to się o końkursie zapomni, a tak to
będzie całoroczny. A już w tym roku obijał mi się o uszy pewny
kandydat do nagrody nr 1, tyle że nie jestem pewien, czy to był
autentyk, czy ktoś sobie jaja robił: "promocja" w zakładzie
pogrzebowym :-))) Niestety nie wiem, czy drugą dodawali gratis, czy o
coś w stylu "happy hours" chodziło.

J.

9. Data: 2005-11-28 16:26:54

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> czy ktoś sobie jaja robił: "promocja" w zakładzie pogrzebowym :-)))
> Niestety nie wiem, czy drugą dodawali gratis, czy o coś w stylu "happy

moze wersja lux w zwyklej cenie, ale oczywiscie trzeba sie spieszyc bo
oferta ograniczona ;)

T.

10. Data: 2005-11-30 09:11:16

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>
> (...)
>
> moze wersja lux w zwyklej cenie, ale oczywiscie trzeba sie spieszyc bo
> oferta ograniczona ;)

W gazetce Hypernowa przed 1 listopada w gazetce był w promocji znicz z
pozytywką zespołu Ich Troje z piosenką "Wstań powiedz..." LOL

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

zabudowa sprzętu, szafa i cyklinowanie. (pyt)
/spam/ kupię używaną zmywarke sprawną
Spluczka podtynkowa
piec c.o. i buty
Naprawa parkietu po... szpilkach