swieta, kosciuł a szatanizm

1. Data: 2006-12-26 12:58:00

Temat: swieta, kosciuł a szatanizm
Od: grzechu_17 <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
I znowu tosie stało - nie chodze w niedziele do kosciola, ale zawsze
wswienta chodzilem. I muj problem polega na tym rze okłamałem mamę rze
ide do koscioła a nie poszłem, tylko poszlismy zkolegami razem łapać
koty a puxniej onanizowałem sie w piwnicy do zdjęć luckich otchoduf, czy
to jest jusz choroba i czy siepo winie nem leczyć??
pozdrawiam, gże sió

2. Data: 2006-12-26 13:02:54

Temat: Re: swieta, kosciuł a szatanizm
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

grzechu_17<g...@w...pl>

> [...]
> koty a puxniej onanizowałem sie w piwnicy do zdjęć luckich otchoduf,
> czy to jest jusz choroba i czy siepo winie nem leczyć??

dzisia nawet prawdziwych trolluf jusz niem a

p.
--
"Ach wy kurwa wasza mac polaczyny. nie umiecie nic innego tylko sie klocic
dogryzac jeden drugiemu, krytykowac. To cecha waszego debilnego narodu."

3. Data: 2006-12-26 17:51:25

Od: "maksymilian" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grzechu_17" <g...@w...pl> pisze:

> [...]
> puxniej onanizowałem sie w piwnicy do zdjęć luckich otchoduf, czy to jest
> jusz choroba i czy siepo winie nem leczyć??

powinienes sie leczyc czlowieku! musisz byc zdrowo walniety!
skad masz takie zdjecia? onanizujesz sie sam czy wspolnie z kolegami?
co potem robisz ze sperma?

maks

4. Data: 2006-12-26 18:01:14

Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-12-26, maksymilian <m...@o...pl> wrote:

> powinienes sie leczyc czlowieku! musisz byc zdrowo walniety!
> skad masz takie zdjecia? onanizujesz sie sam czy wspolnie z kolegami?

z twojom mamom

5. Data: 2006-12-26 18:07:20

Od: "maksymilian" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"plonk" <p...@p...plonk> schrieb im Newsbeitrag

> z twojom mamom

wiesz co ci powiem: jestes kupa gowna w ludzkiej skorze.
obeszczanym scierwem skunksa na ktore polasil sie twoj
ojciec.

maks

6. Data: 2006-12-26 18:18:46

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maksymilian napisał:

> wiesz co ci powiem: jestes kupa gowna w ludzkiej skorze.
> obeszczanym scierwem skunksa na ktore polasil sie twoj
> ojciec.

to fakt, ale pomysl kim jest twoja matka skoro ona nu opciąga

7. Data: 2006-12-26 18:39:32

Od: "szczoch" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K.Upek" <k...@u...pl> schrieb im Newsbeitrag

> to fakt, ale pomysl kim jest twoja matka skoro ona nu opciąga

spojrz na to tak: kim musza byc twoi rodzice jezeli podawali
ci sraczke w butelce ze smoczkiem?

szczoch

8. Data: 2006-12-27 19:35:10

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szczoch napisał:

> "K.Upek" <k...@u...pl> schrieb im Newsbeitrag

> spojrz na to tak: kim musza byc twoi rodzice jezeli podawali
> ci sraczke w butelce ze smoczkiem?

ić po sfoją matke na dworzec, bo dzisiaj mroźno, jak wypiła 2 nalewki
to sama nie dojdzie do domu

ps
a cjebje tata karmił swojim mlekiem prosto z huja

9. Data: 2006-12-31 15:08:35

Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-12-26, grzechu_17 <g...@w...pl> wrote:
> [...]
> koty a puxniej onanizowałem sie w piwnicy do zdjęć luckich otchoduf, czy
> to jest jusz choroba i czy siepo winie nem leczyć??

powinienes do kosciola chodzic!!

Dylemat życiowy be or not to be
System kar i nagrod
Anti-Semitism w Polsce po Oświęcimiu