swieze surowe ryby - gdzie kupic w w-wie?

1. Data: 2004-08-16 05:44:03

Temat: swieze surowe ryby - gdzie kupic w w-wie?
Od: "sandalwood" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryby potrzebne sa do sushi

pozdrawiam

sandalwood

1. Data: 2004-08-18 12:25:08

Temat: Re: swieze surowe ryby - gdzie kupic w w-wie?
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sandalwood" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cfvh1g$q2m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ryby potrzebne sa do sushi
>
> pozdrawiam

Tuńczyk bywa w auchan na Modlńskiej, w każdy piątek dostawa.
Po zadziwiająco niskiej cenie - cos ok. 50 zł / kg
Ja kupuję tylko w piątek.Bez zarzutu.Świeżutki.
Potem nie mam odwagi ;-)

Jadalny trafia się też w Makro ale juz po ok. 95 zł.

Pozdr

1. Data: 2004-08-18 12:31:50

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jot.be wrote:

> Tuńczyk bywa w auchan na Modlńskiej, w każdy piątek dostawa.
> Po zadziwiająco niskiej cenie - cos ok. 50 zł / kg
> Ja kupuję tylko w piątek.Bez zarzutu.Świeżutki.
> Potem nie mam odwagi ;-)

z tego co wiem to dostawa dociera do braniszy w czwartki i w wielu
sklepach wlasnie w ten dzien juz swieze ryby i owoce morza
ja wlasnie w czwartki kupuje w ... macro cash :) (naprawde sa swieze), w
ten sam dzien kupuje tez mule i, jak stac mnie na nie, ostrygi

wiku

1. Data: 2004-08-18 13:29:41

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ten sam dzien kupuje tez mule i, jak stac mnie na nie, ostrygi

A ja właśnie w Auchan razem z tuńczykiem...
Ale ostrygi tylko jak mają całe, nieotwierane pudełko z datą pakowania
(zazwyczaj środa).
Wychodzi jakoś 2,50 PLN za ostrygę. Da się przeżyć.

Ostatnio w Makro Marki jak pokazałem palcem ostrygę Pan przecząco pokręcił
głową
zanim zdążyłem cokolwiek powiedzieć :-))Choć kupowałem wcześniej i u nich i
żyję ;-))
Co ciekawe, w Makro ostrygi były na wagę :-)))))

Pozdr

1. Data: 2004-08-18 13:58:32

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jot.be wrote:

> A ja właśnie w Auchan razem z tuńczykiem...

moze auchan ma dostawy tylko do swojej sieci i sa w piatek, ale regula
jest taka, ze do warszawy docieraja w czwartek rano, stad w knajpach
wlasnie w ten dzien mozna spotkac owoce morza jako potrawe dnia (np.
niesamowity kociolek muli w kompanii piwnej)

> [...]
> żyję ;-))
> Co ciekawe, w Makro ostrygi były na wagę :-)))))

zawsze sa na wage, ale kupowac je mozna tylko w czwartek ostatecznie w
piatek, bo w inne dni pan slusznie bedzie krecil glowa :)

wiku

1. Data: 2004-08-18 14:01:44

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

a na marginesie naszej rozmowy - rownie dobrze mozna uzywac do sushi ryb
mrozonych (wiem, ze purysci mnie skrzycza, ale prawda jest taka, ze w
polowie warszawskim sushi barow korzysta sie wlasnie z rozmrazanych ryb
o czym dowiedzialem sie ostatnio po przyjacielskiej pogawedce z pewnym
sushimasterem)

wiku

1. Data: 2004-08-18 14:10:37

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te czwartkowe to przywozi od lat jakaś jedna firma która ma niepisany
monopol we
wszystkich restauracjach w Warszawie.

> moze auchan ma dostawy tylko do swojej sieci i sa w piatek,

Ma ponoć własne dostawy (pytałem).Widać po cenach (dużo niższych) zresztą.

> zawsze sa na wage,

No właśnie to mnie zdumiało.Ostryg na wagę nie widziałem nigdzie w Europie
(ale może mało jeszcze zwiedziłem..).

Pozdr

coś z beszamelem
grzyby suszone