swinka

1. Data: 2004-03-02 13:13:21

Temat: swinka
Od: "BartekB" <b...@w...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam juz swoj wiek (27 latek) i nie chorowalem jeszcze na swinke, a
przynajmniej nie mialem zadnych wyraznych objawow, gdy swego czasu chorowal
moj mlodszy brat - widac nie podlapalem... A ostatnio slyszalem o nasileniu
sie przypadkow swinki, wiec mysle o zaszczepieniu sie. Czy powinienem to
zrobic? Jakie sa koszta takiej przyjemnosci i gdzie to mozna zrobic? Skoro
nie zachorowalem wtedy, to mozliwe, ze mam podwyzszona odpornosc....
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

2. Data: 2004-03-02 16:27:25

Temat: Re: swinka
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekB" <b...@w...xxx> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobic? Jakie sa koszta takiej przyjemnosci i gdzie to mozna zrobic? Skoro
> nie zachorowalem wtedy, to mozliwe, ze mam podwyzszona odpornosc....

Zaszczepić można się zawsze. Istnieje pojedyńcza szczepionka przeciwko
śwince - Mumpsvax, cena ok. 60 zł. Jednak z tego co wiem, czasem nie jest
łatwa do zdobycia.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-03-02 16:28:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Zaszczep sie bo jest pewne prawdopodobienstwo ze w takim wieku swinka
powoduje bezplodnosc

4. Data: 2004-03-03 17:12:24

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej iść do swojego lekarza a on sam powie, którą szczepionkę wybrać -
przy nadmiarze optymizmu i szczęścia wypisze ją na receptę i może być
tańsza. :)
Pozdrawiam
Jaco

Usuń -nospam z mojego adresu

5. Data: 2004-03-03 20:16:58

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy nadmiarze optymizmu i szczęścia wypisze ją na receptę i może być
> tańsza.

???
szczepionki są na receptę, więc i tak wizyta u lekarza będzie potrzebna
recepta nie wpływa na cenę w tym przypadku.

Zmiana pigułek
testDNA
Objawy ciążowe
Utrata dziewictwa