Zmiana pigułek

1. Data: 2004-03-02 12:29:29

Temat: Zmiana pigułek
Od: "Nikel" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żona wcześniej brała przez 2 miesiące pigułki antykoncepcyjne o nazwie
Harmonit. Ze względu że są przydrogie zmieniła na pigułki o nazwie Diana.
Dodam że troszkę oszukaliśmy lekarza bo powiedzielkiśmy mu że wcześniej
takie brała i żeby przepisał właśnie takie (ale z tego się wyspowiadamy
:-) ) Czy po zmianie z Harmonit na Diana od pierwszego dnia będzie taka
sama skuteczność antykoncepcji ? czy są jakieś przeciwskazania na tego typu
zmiany ?

2. Data: 2004-03-02 12:32:20

Temat: Re: Zmiana pigułek
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
typu
> zmiany ?
>
> oczywiscie rozumiem ze cena ma znaczenie ale diane to stara generacja
pigułek z duza ilosci hormonów . wiec dziwie sie ze tak lekarz zadecydował,
trzeba bylo nie kłamac i powiedziec ze chodzi o cene pigułek moze dałoby sie
coś zmienic ,diane ma bardzo wiele naegatywnych skutów ubocznych np .tycie.
p.

3. Data: 2004-03-02 12:54:38

Od: "Nikel" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sie
> coś zmienic ,diane ma bardzo wiele naegatywnych skutów ubocznych np

jej koleżanka od 3-ech miesięcy takie właśnie bierze. lekazr przepisał jej
właśnie te bez żadnych badzań tylko po rozmowie że ma problemy z trądzikiem

4. Data: 2004-03-02 13:13:40

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikel wrote:

> [...]
> Dodam że troszkę oszukaliśmy lekarza bo powiedzielkiśmy mu że wcześniej
> takie brała i żeby przepisał właśnie takie (ale z tego się wyspowiadamy

Moze sie okazac, ze klamstwo bedzie ukarane - bo bardzo wielu kobietom
po Diane spada libido ;)

Dunia (od wielu miesiecy na Valette)
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

5. Data: 2004-03-02 13:39:31

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jej koleżanka od 3-ech miesięcy takie właśnie bierze. lekazr przepisał jej
> właśnie te bez żadnych badzań tylko po rozmowie że ma problemy z
trądzikiem

Wlasnie!
Na ulotce wyraznie jest napisane zeby nie brac Diane w celu innych niz
leczniczym (tzn tradzik lub hirusytyzm). Antykoncepcja jest jakby dodatkowo.
Wiele osob bardzo zniszczylo sobie watrobe tymi tabletkami wiec nalezy je
brac tylko jesli jest to uzasadnione i czesto robic badania watroby i inne.
Wasze postepowanie jest strasznie niedojrzale. Po co oszukujecie lekarza?
Przeciez on moze Wam tylko pomoc i sprobowac znalesc wyjscie z sytuacji
(przepisac tansze tabletki lub zastrzyk antykoncepcyjny). Myslicie ze
przyjmuje pacjentow tylko po to aby wciskac im najdrozsze leki? Przeciez
recepty na tabletki tez po cos wymyslono. Zapewne po to aby tacy jak Wy nie
probowali udawac madrzejszych i sprytniejszych.

Pozdrawiam Beata

6. Data: 2004-03-02 13:58:09

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jej koleżanka od 3-ech miesięcy takie właśnie bierze. lekazr przepisał jej
> właśnie te bez żadnych badzań tylko po rozmowie że ma problemy z
trądzikiem

> to co z tego ze kolezanka bierze ?
lekarz musi przeprowadzci wywiad i badania a nie strzelac w ciemno ,diane
przepisuje sie nie tylko na antykoncepcje ale na problemy skórne .
czas zmienic lekarza i tyle.

7. Data: 2004-03-02 14:00:38

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiele osob bardzo zniszczylo sobie watrobe tymi tabletkami wiec nalezy je
> brac tylko jesli jest to uzasadnione i czesto robic badania watroby i

Witam,

Dyskusji o domniemanej "szkodliwości" Diane było już baaaaaardzo wiele na
grupie, ale z tego co pamiętam żaden lekarz tego nie potwierdził. Dla mnie
są idealne: biorę Diane od 4 lat, wyniki krwi mam prawidłowe - łącznie z
póbą wątrobową. Nie przytyłam, a nawet schudłam 6kg i nie mam efektu jojo,
żadnych objawów typu zmienne nastroje, plamienia w środku cyklu czy znaczny
spadek ochoty na seks, a trądzik rzeczywiście się skończył i włosy mniej mi
się przetłuszczaja.
Należy więc pamiętać, że każde tabletki działają na każdą osobę inaczej i
nawet te najnowszej genenracji mogą wywoływać szeroko rozumiane efekty
uboczne.
A podejście autora wątku "bo koleżanka takie bierze i są dobre i tanie" jest
rzeczywiście co najmniej dziwne.... ale to już oddzielny temat.

Pozdrawiam
Kasia S.

8. Data: 2004-03-02 14:04:37

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kszost wrote:

> póbą wątrobową. Nie przytyłam, a nawet schudłam 6kg i nie mam efektu jojo,
> żadnych objawów typu zmienne nastroje, plamienia w środku cyklu czy znaczny
> spadek ochoty na seks,

Mysle, ze jestes wyjatkiem, bo ja nawet od ginekologa uslyszalam, ze
wiekszosc jego pacjentek skarzy sie na wahania nastrojow i spadek libido
przy Dianie.
Wiec cos w tym musi byc.

Dunia

9. Data: 2004-03-02 16:33:31

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są idealne: biorę Diane od 4 lat, wyniki krwi mam prawidłowe - łącznie z

Zgadzam sie. Ja rowniez biore Diane 2 lata (ze wzgledu na cere). Nie
napisalam wiec aby powiedziec o szkodliwosci tego leku lecz o mozliwych
konsekwencjach brania go bez przyczyny.
Sama badam sie regularnie i mi rowniez Diane nie zaszkodzila. Ale wiem ze
wielu ososbom tak, wiec nie rozumiem w jakim celu ci Panstwo oszukali
lekarza. Dla mnie to jest nienormalne zeby niepowiedziec smieszne.

Pozdrawiam Beata

10. Data: 2004-03-04 15:42:19

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:40449475.30205@nielubiespamu.o2.pl:

> Mysle, ze jestes wyjatkiem, bo ja nawet od ginekologa uslyszalam,
> ze wiekszosc jego pacjentek skarzy sie na wahania nastrojow i
> spadek libido przy Dianie.

Ja też nie odczułam po Diane żadnych skutków ubocznych, więc reguły nie
ma.

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html