swps chcę tam studiować, ale...

1. Data: 2006-06-08 09:48:05

Temat: swps chcę tam studiować, ale...
Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...mam wiele pytań przed sobą. 1 to finanse, 2 to czy dam radę.. 3. czy
warto w ogóle!
Proszę, pomóżcie!
na to studiowanie przeznaczałbym miesięcznie 1200 zł, czyli całą moją
wypłatę netto - zamierzam zaocznie.
właśnie, czy ZAOCZNIE to nie za mało jak dla psychologii?
czy ktoś z Was kończył/(jest dalej na) psychologię zaocznie?

pomóżcie.
siostra młodsza o rok, dwa kierunki ciągnie, dzienne i zaocznie (prawo i
ekonomię).
muszę się spieszyć, bo lat mi niewiele zostało! - 23 sosenki już zasadził
mój ojciec w ogródku..

odpowiedzcie!

zdesperowany klient.

2. Data: 2006-06-08 12:12:46

Temat: Re: swps chcę tam studiować, ale...
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr (M)" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> ...mam wiele pytań przed sobą. 1 to finanse, 2 to czy dam radę.. 3. czy
> warto w ogóle!
> Proszę, pomóżcie!
> na to studiowanie przeznaczałbym miesięcznie 1200 zł, czyli całą moją

na UW idz, za darmo, lepiej i prace dostaniesz.
Pozatym, 1200zl miesiecznie za zaoczne studia???? to rok wychodzi za 12k ,
tyle co medycyna i na troche lepszej uczelni....

3. Data: 2006-06-08 12:56:55

Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Piotr (M)" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> na UW idz, za darmo, lepiej i prace dostaniesz.

z tego co wiem to nie ma zaocznych studiów na uw, a ze swoim świadectwem to
ja nie powalczę o nic więcej. 12 k, co to jest. przecież o to chodzi, że
mnie na to stać (praktycznie oszalałem).
no i zostaje jeszcze możliwość 200 zł na pedagogikę a za rok dopiero
psych... pfu..
dzięki za rady
pozdrowienia
Piotr

4. Data: 2006-06-08 14:33:31

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "tomla" <t...@w...pl> wrote in message

czy

troszeczke nie rozumiem, wolisz pracowac caly tydzien na studia i w weekendy
siedziec w szkole, niz chodzic do szkoly w ciagu tygodnia i miec wolne
weekendy, a kaski miec dokladnie tyle samo czyli zero.
Pozatym, jakie swiadectwo? Nie ma juz wstepnych egzaminow???

t>

5. Data: 2006-06-08 15:14:49

Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]

> siedziec w szkole, niz chodzic do szkoly w ciagu tygodnia i miec wolne
> weekendy, a kaski miec dokladnie tyle samo czyli zero.
Tak, moje imię to desperado.

> Pozatym, jakie swiadectwo? Nie ma juz wstepnych egzaminow???
są wstępne egzaminy i są statystyki które mówią, że często gęsto 1 na 12
miejsc, ba tfu... 12 osób na jedno miejsce..
dlatego jedynym rozwiązaniem jest dla mnie swps, ale może zakończmy ten
wątek, bo on do niczego nie prowadzi..
pozdrawia Piotr z krainy Warminensis - ze stolicy Warmii i Mazur

6. Data: 2006-06-08 16:20:34

Od: "gniru" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr (M)" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
> właśnie, czy ZAOCZNIE to nie za mało jak dla psychologii?
> czy ktoś z Was kończył/(jest dalej na) psychologię zaocznie?

nie ma zaocznej psychologii, ani na swps ani na zadnej innej uczelni w PL
i bardzo dobrze

pozdrawiam
gniru

7. Data: 2006-06-08 16:42:16

Od: "alex83" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma zaocznej psychologii, ani na swps ani na zadnej innej uczelni w PL
> i bardzo dobrze

Tu Cię rozczaruję, bo na Pawiej (???) czy gdzie się ta prywatna uczelnia
znajduje jest na pewno - kumpela tam zaocznie studiuje psychologię
właśnie...

--
Alex

8. Data: 2006-06-08 16:43:57

Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co za pawia??
ta uczelnia jest na chodakowskiej w warszawie.
mogę prosić o kontakt z Twoją znajomą?
dziękuję
Piotr

9. Data: 2006-06-08 23:18:37

Temat: Re: swps chce tam studiowaa, ale...
Od: m...@e...pl (Monika A. Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

> ...mam wiele pytań przed sob?. 1 to finanse, 2 to czy dam radę.. 3. czy
> warto w ogóle!

Moja przyjaciółka skończyła psychologię na UKSW, początkowo była na
zaocznej, jednak udało jej się przenieść na studia dzienne. Teraz na
UKSW jest słabsza kadra niż wtedy, kiedy ona studiowała... W każdym
razie, gdziekolwiek nie pójdzie do pracy, mówią, że tym z SWPS
dziękują. Swojego czasu SWPS "naprodukowała" kiepskich psychologów,
widziałam zresztą pracę magisterską bronioną rok temu na SWPS-ie przez
koleżankę przyjaciółki, poziom marny... Na UW czy UKSW ta praca nie
spełniałaby żadnych warunków.

Może to jednostkowy przypadek.

MAK

--------------------
W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko najlepsze z
nich!
http://katalog.panoramainternetu.pl/

10. Data: 2006-06-09 08:40:00

Od: "Piotr \(M\)" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za podpowiedź. Ta opinia sądzę, że mi wystarczy.
Może tej pracy w warszawie dla swps-owców nie ma, ale w całej Polsce kto by
szukał - ten znajdzie. Ja ze swoim technikiem elektronikiem szukałem tej
pracy 90 km od mojego miasta i tam musiałem się przeprowadzić, wynajmując
mieszkanie pracuję na minimalny, ale przyzwoity status studenta zaocznego.
Pozdrawia
Piotr z Olsztyna

"Monika A. Kowalczyk" <m...@e...pl> wrote in message

> [...]
> W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko

Prosze..pomózcie w badaniach
"psychologiczna charakterystyka srodowiska pracy"
system zarzadzania - jaki?
Do studentów psychologii - chcecie królika? :)
Wyniki pl.sci.neuronauki (29:7 - NIE)