szaliczek szydelko jak zrobic?

1. Data: 2006-11-05 07:54:40

Temat: szaliczek szydelko jak zrobic?
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/goubian0526/16238734/870
519731/ czy te
male kwiatki naszywamy czy robimy robimy inaczej ale jak? pozdrawiam
maria

2. Data: 2006-11-05 07:58:20

Temat: Re: szaliczek szydelko jak zrobic?
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):
> http://photo.163.com/photos/goubian0526/16238734/870
519731/ czy te
> male kwiatki naszywamy czy robimy robimy inaczej ale jak? pozdrawiam
> maria
http://img252.photo.163.com/goubian0526/16238734/870
519790.jpg io
jeszcze szaliczek

3. Data: 2006-11-05 08:23:45

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):
519731/ czy te
> http://img252.photo.163.com/goubian0526/16238734/870
519790.jpg io
> jeszcze szaliczek

Robi się to na pustej kratce - wokół :-)). Doczepiamy nitkę na rogu
kratki -a teraz moje wariacje na temat - *3 oczka łańcuszka, 3
słupki raz nawijane , 3 oczka łańcuszka, oczko ścisłe w róg*
Powtórzyć jeszcze trzy razy - cztery płatki. Proponuję wypróbować
i zmodyfikować, bo ważna jest wielkość oczek w siatce, na której
się to robi. Pozdrawiam Mono

4. Data: 2006-11-05 09:01:16

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powtórzyć jeszcze trzy razy - cztery płatki. Proponuję wypróbować
> i zmodyfikować, bo ważna jest wielkość oczek w siatce, na której

Nie wiem,czy dobrze zrozumiałam,trzeba najpierw zrobić szalik a potem
dorabiać kwiatki?

5. Data: 2006-11-05 09:10:10

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem,czy dobrze zrozumiałam,trzeba najpierw zrobić szalik a potem
dorabiać kwiatki?

Nie, kwtatki robi się na kratce w trakcie robienia szalika. Trochę to nie
wygodne, ale po co ciąć nitkę. Najgorsze to kręcenie robótką.

Dzi.

6. Data: 2006-11-05 09:14:39

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> [...]
>
> Nie, kwtatki robi się na kratce w trakcie robienia szalika. Trochę to nie
> wygodne, ale po co ciąć nitkę. Najgorsze to kręcenie robótką.

Co robótkowicz, to inna metoda. Najważniejsze, by było piknie :-))
Pozdrawiam Mono

7. Data: 2006-11-05 09:23:03

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diekuje bardzo za rady, jutro po włoczke i do dzieła.maria

xxx schematy na BN
maszyna - problem z nićmi
jak zrobić tubę/komin :)
[xxx] owoce, szukam schematów