szałwia o kolorowych lisciach

1. Data: 2002-08-13 19:11:45

Temat: szałwia o kolorowych lisciach
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Listki jak u lekarskiej tylko jedna zielono-fioletowa druga
zielono-żółta;czy one zimują w ogrodzie i jak się nazywają?

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

2. Data: 2002-08-14 01:28:43

Temat: RE: szałwia o kolorowych lisciach
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Elzbieta Luczynska

> Listki jak u lekarskiej tylko jedna zielono-fioletowa druga
> zielono-żółta;czy one zimują w ogrodzie i jak się nazywają?
>
> --
> pozdrawiam E.Łuczyńska

Jejku Ela :-) czemu Ty Taka zasadnicza :-)
Owszem, jest taka szałwia, możesz ja nazwać Salvia officinalis ,Tricolor"
W ogrodzie zimuje, całkiem nieżle:-)
Powiedz coś więcej:-)))
Pozdrawiam,Bogusław R.

3. Data: 2002-08-14 04:25:22

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości ..............
> Owszem, jest taka szałwia, możesz ja nazwać Salvia officinalis ,Tricolor"
> W ogrodzie zimuje, całkiem nieżle:-)

Może i nieźle zimuje, ale gorzej z przezimowaniem.
U mnie zeszła pierwszej zimy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-08-14 06:27:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in

> Może i nieźle zimuje, ale gorzej z przezimowaniem.
> U mnie zeszła pierwszej zimy.

U mnie drugiej, po odwilzy ...
Ale odmiana purpurowa trwala pare lat.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2002-08-14 06:28:08

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małe sprostowanie.Ta zielono-zielono-żółta to :Salvia officinalis icterina
GOLDEN GARDEN SAGE.

--
pozdrawiam Ela
Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w

6. Data: 2002-08-14 15:46:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in message
> Listki jak u lekarskiej tylko jedna zielono-fioletowa druga
> zielono-żółta;czy one zimują w ogrodzie i jak się nazywają?

Odmiany szałwi lekarskiej (nazwę łacińską już podano) 'Icterina' i
'Pupurascens'. 'Tricolor', jak sama nazwa wskazuje:-), ma jeszcze domieszkę
koloru białego.
Czasami zimują, czasami nie:(

Pozdrawiam, Basia.

klon palmowy