szampon do farbowanej czuprynki

1. Data: 2003-01-12 20:27:09

Temat: szampon do farbowanej czuprynki
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki polecacie szampon do wlosow farbowanych?
po polrocznym odpoczynku maszeruje do fryzjera na kolejne farbowanie,
najprawdopodobniej jakis odcien miedzi.
z szamponow do wlosow farbowanych zaden mnie nie zadowalal - kolor sie
wymywal jak przy zwyklych preparatach

dri

1. Data: 2003-01-12 22:45:01

Temat: Re: szampon do farbowanej czuprynki
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może szampon L'Oreal Proffessionnel z seri Gloss Color? Zawieraja
"bezpośrednie koloranty", które osiadają za zewnętrznej warstwie włosa,
kompensując w ten sposób utratę pigmentów, wypłukanych podczas zwykłego
mycia. Jest w różnych wersjach kolorystycznych.

1. Data: 2003-01-13 19:56:09

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp:
> Może szampon L'Oreal Proffessionnel z seri Gloss Color? Zawieraja

czy to czasem nie jest tylko dostepne w salochach?
w moim miescie rynek zmonopolizowala wella, wiec
na zakup l'oreala szans nie ma...

dri

1. Data: 2003-01-14 19:29:26

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to czasem nie jest tylko dostepne w salochach?
> w moim miescie rynek zmonopolizowala wella, wiec
> na zakup l'oreala szans nie ma...

Tak, tylko w salonach :(

Sorry za powtórzony post

banktwarzy