szampon lagodzacy - poszukuje

1. Data: 2006-03-07 00:34:54

Temat: szampon lagodzacy - poszukuje
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje szamponu lagodzacego podraznienia skory
glowy, nadajacego sie do codziennego stosowania, i
nie obciazajacego delikatnych wlosow. i najlepiej,
zeby szybko zadzialal :)

zna ktos jakis dobry?

byc moze uczulila mnie ktoras z uzywanych
ostatnio odzywek w sprayu, bo zwyczajnie
mnie skalp swedzi. a wybieram sie na farbowanie...

BTW czy ktos cierpial na swedzenie po odzywce Klorane
albo Gliss Kur?

-- kasica

1. Data: 2006-03-07 11:18:17

Temat: Re: szampon lagodzacy - poszukuje
Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Katarzyna Kulpa napisał:
> BTW czy ktos cierpial na swedzenie po odzywce Klorane
> albo Gliss Kur?
Mi nieco wysuszył głowę szampon regenerujący Gliss Kur.
Nie wiem, czy to uczulenie było czy przypadek siakiś, ale po dwóch
myciach podziękowałam.

--
ula mówi bp, nmsp // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

1. Data: 2006-03-07 11:29:16

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> [...]
> glowy, nadajacego sie do codziennego stosowania, i
> nie obciazajacego delikatnych wlosow. i najlepiej,

Polecam szampon Pregaine. Mi bardzo pomogl na skore glowy. Na poczatku
stosowania wlosy byly strasznie "oklapniete" i nie wygladaly za
ciekawie, ale po pewnym czasie stan wlosow tez znacznie sie poprawil.
Jest bardzo gesty wiec zanim nalozysz go na wlosy watro na dloni
zmieszkac z odrobina wody, tak mi doradzil dermatolog, no i szampon
wtedy jest znaczniej wydajnieszy ;)
Szampon do dostania w aptekach , bez recepty, cena ok. 20zl.

Pozdrawiam
PasQdka

1. Data: 2006-03-07 12:52:05

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> potrzebuje szamponu lagodzacego podraznienia skory
> glowy, nadajacego sie do codziennego stosowania, i
> nie obciazajacego delikatnych wlosow. i najlepiej,
> zeby szybko zadzialal :)

Dercos Vichy. Jest taki specjalny do delikatnej skóry głowy, kojący.
Niebieskie pudełko, w wersji do włosów tłustych albo suchych.
Bardzo polecam, szampony Avonu zrobiły mi ze skóry na głowie zelówkę,
myślałam, że to łupież, dobiłam Nizoralem.
Vichy pomogło szybko i skutecznie.
http://aptekazdrowia.pl/index.php?products=product&p
rod_id=734891215609
Nie tanie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

1. Data: 2006-03-07 13:34:59

Od: "llinka" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> [...]
> glowy, nadajacego sie do codziennego stosowania, i
> nie obciazajacego delikatnych wlosow. i najlepiej,

może spróbuj jakiś z tych dla niemowląt, nie powinny
uczulać,powinny łagodzić przynajmniej w założeniu....
np.Nivea Baby, piszą o nim:"(...) Niezwykle łagodnie myje wrażliwą
skórę głowy i delikatne włosy niemowląt. Szampon stanowi
wyjątkową formułę zawierającą witaminę B3 oraz rumianek o
właściwościach łagodzących"
a z doświadczenia wiem, ze płukanie w wyciągu z rumianku łagodzi
podrażeniania (ja ratowałam sie po farbowaniu)

> BTW czy ktos cierpial na swedzenie po odzywce Klorane
> albo Gliss Kur?

no nie, jeszcze nie... ale po farbowaniu jakąś farba polską, nazwy
nie pomnę, tak...

może warto odczekać troche... z tym farbowaniem,

a jak nie przejdzie to moze warto do dermatologa...

Llinka

1. Data: 2006-03-07 14:50:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> [...]
> Bardzo polecam, szampony Avonu zrobiły mi ze skóry na głowie zelówkę,
> myślałam, że to łupież, dobiłam Nizoralem.

tobie tez? mi sie kiedys sypalo z glowy wlasnie po advance
techniques...

> Vichy pomogło szybko i skutecznie.
> http://aptekazdrowia.pl/index.php?products=product&p
rod_id=734891215609
> Nie tanie.

liczylam sie z pewnymi kosztami :) dzieki wielkie.
(innym tez dziekczynnie sie klaniam)

-- kasica

1. Data: 2006-03-07 16:21:43

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Vichy pomogło szybko i skutecznie.
> http://aptekazdrowia.pl/index.php?products=product&p
rod_id=734891215609

Też go polecam, mąż alergik z wrażliwą skórą na głowie używa i bardzo sobie
chwali.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,
bowiem niepokoję się o serca po brzegi szczęściem wypełnione. (Saint Exupery)
http://leslawa-ignaszewska.com

1. Data: 2006-03-07 16:36:44

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> BTW czy ktos cierpial na swedzenie po odzywce Klorane
> albo Gliss Kur?

Mnie się coś dzieje teraz, podejrzewam Pantene pogrubiający (ten co go Curuś
poleca mówiąc coś o swoich rolach- w l. mnogiej, dobre), miałam szampon i
odżywkę. Szampon jednakże stosowałam na zmianę z Gliss Kurem z jedwabiem, a
odżywkę z Henna Treatment Wax (oba nie pierwszy raz). Stosuję dietę
eliminacyjną, zobaczymy czy przejdzie (pro-v poszedł w kosz).

Agata

1. Data: 2006-03-07 16:44:37

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

(ten co go Curuś
> poleca mówiąc coś o swoich rolach- w l. mnogiej, dobre)

Zagrała w około 9 filmach.
Nie jest to może szokująca ilość, ale kwalifikuje się na liczbę mnogą :-)

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

"Miłość to nie staw, w którym można zawsze znaleźć swoje odbicie.
Miłość ma przypływy i odpływy. Ma też swoje rozbite okręty,
zatopione miasta, ośmiornice i skrzynie złota i pereł.
Ale perły leżą głęboko." Erich Maria Remarque

1. Data: 2006-03-07 16:49:14

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka - Lesława Ignaszewska" <i...@g...com> napisał
w wiadomości news:dukd9r$6qd$1@news.onet.pl...
> Zagrała w około 9 filmach.
> Nie jest to może szokująca ilość, ale kwalifikuje się na liczbę mnogą :-)

Naprawdę?? Jezu, ja jakaś bardzo zapóźniona. Ja wiem o Tadziu (rola niema) i
Na dobre (to nie film;) ).

Agata

avon na allegro
Dostałam takie coś i co z tym, kurde, robić??
individualist czy futurist?
Mam dwa tygodnie na zrobienie sie na boostwo - co proponujecie?
kosmetyki "femi " - gdzie we Wrocławiu?