szampon z odżywką czy szampon i odzywka?

1. Data: 2003-12-14 11:20:09

Temat: szampon z odżywką czy szampon i odzywka?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który szampon wg. was jest lepszy. Taki, ktory polaczony jest z odzywka w
jednej butelce czy oddzielnie szampon + odzywka? Jakie sa za a jakie
przeciw?

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-14 13:42:25

Temat: Re: szampon z odżywką czy szampon i odzywka?
Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:
> Który szampon wg. was jest lepszy. Taki, ktory polaczony jest z
> odzywka w jednej butelce czy oddzielnie szampon + odzywka? Jakie sa
> za a jakie przeciw?

"Jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego"
Wedlug mnie kazda z tych rzeczy ma inna funkcje i powinna byc uzywana
osobno.
--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-12-14 13:44:19

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego"
> Wedlug mnie kazda z tych rzeczy ma inna funkcje i powinna byc uzywana
> [...]

zgadzam sie
lepiej uzywac szamponU i odzywki z osobnych buteleczek

Kamila :-))

1. Data: 2003-12-14 13:47:43

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie
> lepiej uzywac szamponU i odzywki z osobnych buteleczek

Tez tak uwazam

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-14 23:43:22

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli nie musisz (np.podróż, basen itp), to nie używaj 2w1
lepsze efekty daje stosowabnie dwóch osobnych preparatów.

masaz jezem
Pionowe kreski na paznokciach
białe plamki
Plamki