szampon zwiększający objetość włosów

1. Data: 2003-03-06 18:23:17

Temat: szampon zwiększający objetość włosów
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję porady odnośnie szamponiku, który nadałby puszystośc moim
włosiskom. Sa co prawda bardzo długie i zdrowe, ale szybko sie
przetłuszczają i są klapnięte. Nie mogę uzywać szamponów do tłustych włosów
bo wtedy sa sianowate i wysuszone. Popadają w skrajności. Próbowałam Citrus
Elseve, jest beznadziejny.
Z góry dzięki

Anka

1. Data: 2003-03-06 20:05:09

Temat: Odp: szampon zwiększający objetość włosów
Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b483q0$gq0$...@n...onet.pl...
> [...]
włosów
> bo wtedy sa sianowate i wysuszone. Popadają w skrajności. Próbowałam

Witaj
A próbowałaś Shamtu??
Ja mam cienkie włosy, ale tłuste i jak dla mnie jest dobry. Faktycznie
wydaje sie jakbym miała ich więcej.

1. Data: 2003-03-06 20:40:26

Temat: Re: szampon zwiększający objetość włosów
Od: "Ela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
włosów
> bo wtedy sa sianowate i wysuszone. Popadają w skrajności. Próbowałam

Za najlepsze szampony swiata uwazam serie Gliss Kur Schwarzkopfa, lacznie z
ich odzywkami i cala reszta.. ;).
Jest tam taki szampon do dlugich wlosow. Przy moich sie bynajmniej sprawdza.
I oczywiscie innym polecam :)

Pozdrawiam,
Ela

1. Data: 2003-03-06 20:46:16

Od: "Ela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
(..)

> [...]
> ich odzywkami i cala reszta.. ;).
> Jest tam taki szampon do dlugich wlosow. Przy moich sie bynajmniej

Aha, i slyszalam, ze dobre sa szampony Pantene, ale sama ich nie uzywalam.
Aha, i z mojego doswiadczenia, nie radze kupowac do wlosow tlustych
szamponow do wlosow tlustych ;) - najlepsze sa takie do wlosow cienkich,
delikatnych....
Od jakiegos czasu stwierdzilam ze to najlepszy sposob zarowno na tluste
wlosy, jak i na tlusta cere - tu przestalam uzywac kosmetykow typowych dla
tej cery, a zaczelam do cery delikatnej, wrazliwej.

Ela

1. Data: 2003-03-06 21:57:06

Od: "m&m's" <p...@w...DELETE.IT.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuję porady odnośnie szamponiku, który nadałby puszystośc moim
> włosiskom.....

Może to dziwne, ale moim włosom puszystości nadaje Head n' Shoulders, a nie
jakieś bardzo wyszukane szampony. Dodatkowo likwiduje, chociaż chwilowo
łupież.

Kasia

1. Data: 2003-03-06 22:07:32

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> A próbowałaś Shamtu??
> Ja mam cienkie włosy, ale tłuste i jak dla mnie jest dobry. Faktycznie
> wydaje sie jakbym miała ich więcej.
> Pozdrawiam

No właśnie, że próbowałam. Nawet nie próbowałąm a zużyłam całe 5 sztuk. Ale
w przerwach na inne szapony. Są dobre, owszem, ale przez kilka pierwszych
myć. Potem chyba się przyzwyczają moje włosy i taki trik na nie nie działa.
Na pewno do Shamtu wrócę, ale jak zwykle na krótko.
Zastanawiam się czy nie ma czegoś na 100% skutecznego, czegoś co można
używać cały czas. I cały czas widząc efekt.
Dzięki za przypomnienie mi etgo Shamtu.

Pozdrawiam serdecznie
Anka

1. Data: 2003-03-06 22:10:55

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z Gliss Kur miałam specyfik tylko raz. Nawet nie pamiętam jaki to był
szampon, coś z niebieskim kolorkiem :) ale na pewno na puszystość.
Ale o tym do długich włosów nie słyszałąm, nie widziałam. Ciewkawe, jutro
poszukam na półkach i jeszcze tam o nim poczytam. Dzięki za radę. Mało jest
szamponów do włosów typowo długich. A one są typowo męczące, leżą sobie na
tych plecach...

pozdrawiam serdecznie
Anka

1. Data: 2003-03-06 22:16:46

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m&m's <p...@w...DELETE.IT.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b48g5o$kds$...@f...man.torun.pl...

> [...]
nie
> jakieś bardzo wyszukane szampony. Dodatkowo likwiduje, chociaż chwilowo

A wyobraź sobie, że ja nigdy nie miałam problemów z łupieżem. Do niedawna.
Ostatnio patrzę a w łazience stoi szapmon do włosów tłustych Palmolive
naturals (swoją drogą beznadzieja) i użyła go kilka razy. Myślałam, że włosy
będą świeże przez dłuższy czas. Nigdy nie używałam szaponów typowo do
tłustych mimo , ze sie przetłuszczały. Raczej częściej je myję, właśnie
takimi co to maja nadawać puszystość. I jak widac różnie to bywa. Po tym
używaniu Palmolive mam łupiez dwa tygodnie. Okropieństwo, i głowa mnie
swędzi itp. No i sie nabawiłam. Head and Sholders nigdy nie używałąm bo
myślałam że problem mnie nie dotknie nigdy. Włąśnie miałąm kupić Nizoral ale
kupie to co polecasz, bo tańsze. No i spełnia jeszcze jedną ważną rolę.
Nadaje puszystość. Zobaczymy więc już jutro.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-07 07:25:32

Od: "m&m's" <p...@w...DELETE.IT.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupie to co polecasz, bo tańsze. No i spełnia jeszcze jedną ważną rolę.
> Nadaje puszystość. Zobaczymy więc już jutro.

Z doświadczenia mojego jak i mojej rodzinki wiem, że te specyfiki od
usuwania łupieżu są dobre ale na chwilę. Dopóki się ich używa jest ok. Po
jakimś czasie(tydzień- dwa) powoli łupież znów się pojawia. Może to sprawa
indywidualna i u innych zniknięcie łupieżu jest całkowite.

Kasia

1. Data: 2003-03-07 08:35:36

Temat: Re: Odp: szampon zwiększający objetość włosów
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałaś Shamtu??

moj fryzjer kiedys o tym szamponie powiedzial:

' ja tez czasem przynosze do domu rozne badziewia...'

;)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

Free Support, All OSes, All Applications
fryzjer!!!!
piegi
zaskorniaki
przeprosiny ;)