szary tusz do rzes

1. Data: 2002-11-21 20:36:45

Temat: szary tusz do rzes
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja pozukuje dobrego tuszu w kolorze szarym
Szukam i szukam i mam problem ze znalezieniem
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-22 16:46:57

Temat: Re: szary tusz do rzes
Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@t...pl> napisał(a) w artykule
<arjg4p$ddg$1@news.tpi.pl>...
> Witam
> Ja pozukuje dobrego tuszu w kolorze szarym
> Szukam i szukam i mam problem ze znalezieniem

No, szarego też nie widziałam... Ale gdyby mógł być grafitowy, to z
Rimmela. Ja jestem zadowolona.
Monika

1. Data: 2002-11-22 20:17:27

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj byłam w drogerii i rzucił mi się w oczy tusz bourjois. Opakowanie
było popielatego koloru - kiedyś miałam fioletowy z tej serii i miał
fioletowe opakowanie -> więc mam nadzieję, że to nie tylko kolor tubki. :-)
Tusz był dobry (nie sklejał rzęs), ale raczej delikatny: nie wydłużał ani
nie pogrubiał.
Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam.
Pozdrawiam,
Koala
P.S.A Rimmel czasem nie ma dużego wyboru kolorowych tuszy?

1. Data: 2002-11-22 21:10:13

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pozukuje dobrego tuszu w kolorze szarym

na pewno znajdziesz w sephorze.

1. Data: 2002-11-23 12:00:48

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tusze sephory - sephory nie sa dobre, by nie powiedzie ze sa beznadziejne
Wlasnie Rimmel nie mial nic w kolorze szrym, popatrze na to Bourjouis
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-23 23:57:12

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> tusze sephory - sephory nie sa dobre, by nie powiedzie ze sa beznadziejne

napisalam, ze znajdziesz w sephorze, a nie sephory. w sephorze, oprocz
prduktow marki spehora ,jest ogromny wybor kosmetykow innych firm - od max
factor po lancome. tam jest naprawde duzy wybor, i jakos tak dobrze
zaopatrzone. w drogeriach z reguly sa tylko podstawowe kolory, a w sephorze
zawsze znajdowalam wiecej.

1. Data: 2002-11-24 01:32:30

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tusze sephory - sephory nie sa dobre, by nie powiedzie ze sa beznadziejne

Tusze markowe sephory zostaly dosc dawno wycofane ze sprzedazy.
DominikaNM

Kosmetyczka/wizażystka w Warszawa
Art Deco raz jeszcze ;-)
Witam wszystkich