Re: szatka chrzcielna

From: "biedronka" <b...@b...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: szatka chrzcielna
Date: Thu, 21 Oct 2004 20:23:29 +0200

Witam,

... tez raczej tylko sledze wasze poczynania na grupie
i raczej rzadko sie udzielam (bo nie mam takich talentow)
... ale do rzeczy ...
ja niestety kupilam szatke chrzcielna swojej chrzesniaczce,
bylo to nielada wyzwanie, ale znalazlam najprostsza jaka sie dalo
tez uwazam ze prostota to najlepsze co moze byc na chrzcie ...
ale moge sie pochwalic tym iz ...
... ksiadz na nauczaniu dzien przed chrztem powiedzial ze fajna
rzecza jest gdy na szatce jest wyhaftowana data chrztu ...
tez tak pomyslalam ze moze to byc fajna pamiatka i w nocy usiadlam
i pod szyjka wyhaftowalam imie oraz date chrztu ... mysle ze to bardzo
oryginalny i fajny prezent ...
... z obawy przed tym ze zle mi to wyjdzie haft zrobilam z tylu i ksiadz
tego nie zauwazyl i podsumowal to tak ...
"o widze ze zaden z chrzestnych nie poswiecil nocy na oryginalna pamiatke"
buuu ale ja wiedzialam ze to tam jest ;-)

pozdrawiam i zycze powodzenia
ANia