Re: szczeka mi opadla

1. Data: 2006-04-05 11:26:39

Temat: Re: szczeka mi opadla
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie piekna , dzieki Ada.

2. Data: 2006-04-05 16:58:00

Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ojjjjjjj ludzie potrafia przepiekne zeczy dziergac

3. Data: 2006-04-05 20:37:58

Od: "Dorota Szczepankowska" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada - dzięki i przepraszam - to chyba z emocji mnie pokręciło z tym linkiem.
Ale, ze tez wiedziałaś o która suknie mi chodzi ??? Skąd wiedziałas ???
Bo to własnie ta suknia mnie oszołomiła. Tak sobie myśle skoro taka
cudotwórczyni jestes - to może i schemat masz ??? a ja Ci
zaspiewam : "...daj,daj,daj-nie odmawiaj -daj ...... hi,hi,hi. A teraz
poważnie - dziewczyny poszukajcie w swoich zasobach - może gdzieś u was leży
sobie spokojnie schemacik, a ja tu sie pocę z emocji. Pomózcie -bo sie
odwodnie przez ta kieckie i bluzke. Pozdrowionka dla wszystkich kobitek
opetanych jak ja.

4. Data: 2006-04-05 22:57:05

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie,schematu do sukienki nie mam.Tam są też schematy darmowe
http://glinki.com/?l=ir5okd
m.in.bolerka
http://glinki.com/?l=vsyidn
http://glinki.com/?l=5q8u2y

5. Data: 2006-04-06 06:23:44

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>może gdzieś u was leży
> sobie spokojnie schemacik,

Przykro mi ściągać Cię na ziemię :) , ale schematu to raczej nie znajdziesz.
Zauważ że zdjęcie sukienki pochodzi z pokazu mody więc kreacja jest
autorska. Jedyne co możesz to pokombinować ze zdjęcia i spróbować zrobić coś
podobnego. Z bluzeczką może być prościej bo jest z elementów i szerokiej
koronki, więc możesz puścić wodze fantazji i połączyć gotowe wzorki. Swoją
drogą taka twórczość spontaniczna daje mnóstwo satysfakcji...
Pozdrawiam artystycznie :)

Aga z Tychów
album
http://glinki.com/?l=yz6r4d