szczescie

21. Data: 2007-09-29 01:28:28

Temat: Re: szczescie
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <K...@t...net> wrote in message
news:fdhgo5$722$5@inews.gazeta.pl...

> a ja ci nie wierze bo nie wiem jak mozna byc szczesliwym, no fakt ja
> jestem szczeslliwa jak sie tydzien pracy konczy, jak ide obejrzec fajny
> film, jak jem w restauracij dobre jedzenie, jak sie nabuzuje, jak osiagam
> orgazm, to wszystko tylko chwile ktore mijaja i znow jest marazm.

Kurwa, szczescie to nie chwile, tylko stan ducha - ja tak to odbieram.
Te chwile o ktorych mowisz to tylko takie dodatki, "napedzacze" tego stanu.
Jak ktos jest w zyciu szczesliwy to tak naprawde te dodatki nie sa mu
potrzebne, natomiast dla osob, ktore maja problemy, sa ponure itp, to kurwa
dodatki sa jak rajska wyspa na morzu stanowiacym jakby to powiedziec chujnie
ich nedznego zywota.
Czy w miare jasno sie wyrazilem Kasiu?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

22. Data: 2007-09-29 01:30:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Tylko wciąż czekasz, aż ktoś Ci zrobi...
> :-D

Wiesz, tak duzo o tym pierdolisz (wiecej ode mnie nawet), ze czasem sie
zastanawiam, czy nie jestes dziwka, ktora chcialaby mi najzwyczajniej w
zyciu obciagnac kutasa.
Dla kurwa swietego spokoju.
Skoncz pierdolic, bo widac ze niedojebana jestes.
No i ta ksywa XLka - o czyms swiadczy niedorzniety grubasie kurwa....

23. Data: 2007-09-29 13:05:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> Skoncz pierdolic, bo widac ze niedojebana jestes.
> No i ta ksywa XLka - o czyms swiadczy niedorzniety grubasie kurwa....

Spotkamy się (x), to (x) poznasz (x) moje (x) zamiary :-)
Rzucę się (x) na ciebie (x) niechybnie :-D
(x). Czemu ty się tak podniecasz? Jesteś (x) niedojrzały emocjonalnie,
to (x) potwierdza moje przypuszczenie o twojej (x), wynikającej z
młodego (x) wieku, wirówce hormonalnej., (x)!
Dajesz się (x) wprowadzać w (x) stan, w który żaden (x) dojrzały
mężczyzna wprowadzić by się (x) nie dał.
Ale już mi się (x) nudzi ta zabawa, bo mi cię (x) żal w końcu, (x)
chłopczyku.

Legenda: (x) - dowolne słowo "wspomagające" z twojego zestawu
ratunkowego :-D

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

24. Data: 2007-09-29 13:13:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Przestań rozmawiać z tym palantem, bo zwątpię...

25. Data: 2007-09-29 21:26:40

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chłopczyku.
>
> Legenda: (x) - dowolne słowo "wspomagające" z twojego zestawu ratunkowego

Zieeeeew.
Kiedy choc raz kogos zaskoczysz?
Caly czas napierdalasz te same brednie i bzdury.
A wypierdalaj.

26. Data: 2007-09-30 18:38:25

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):