szczotka do włosów (?)

11. Data: 2006-10-31 17:03:21

Temat: Re: szczotka do włosów (?)
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota D." wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
>
> Ale podobno tylko ciepły strumień?

Tyle, ze wlasnie cieply strumien lepiej prostuje.

> Niestety ja z innego województwa :-D
> Chodziło mi bardziej o sklep internetowy (przepraszam, że nie
> doprecyzowałam)

Wlasnie wygooglalam i mamy 21 wiek - sprzedaz wysylkowa przez internet
oraz przedstawicielstwa w calej Polsce: http://www.khaja.go3.pl/

(Ostatnio wlasnie tam wpadlam po "wiedenke" do podlogi i z rozpedu
kupilam "praworeczna" plaska szczotke - kazdy koltun bierze bez
problemu. Powinni tego zabronic.)

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

12. Data: 2006-11-17 11:06:11

Od: "Kamil Dziadkiewicz,krzysztof Łęgowik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Dopiero jak sie zmocza:) np na deszczu, ja uzywam tylko odrobinke lakieru
> nablyszczajacego taftu czerwonego, glownie na grzywke, ale i reszte lekko
> spryskuje.

> Ja tez nie uzywam, bo strasznie niszczy, a suszarki staram sie nie uzywac
> zbyt blisko wlosow no i w miare niezbyt goracym powietrzem susze.
>
> --
> pozdr,
> ewka

Podklad dla cery prawie suchej