Re: szczsliwego nowego roku

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: szczsliwego nowego roku
Date: Sun, 17 Jan 2021 12:21:25 +0100

W dniu 08.01.2021 o 18:08, Silvio Balconetti pisze:

> Jednak polski nie jest latwy. Nie wspominalem nic o tym, w jakim
> jezyku oryginalnym byla ta strona, tylko ze tlumaczono ja m.in. na
> zabawny polski.
>
> https://youtu.be/RGND_gBN2HU
>
> O VoE
> https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/
> https://www.quora.com/Is-Voice-of-Europe-a-fake-news
-site-run-by-Russian-trolls-based-in-pro-Russia-coun
tries

> https://www.dnb.com/business-directory/company-profi
les.the_voice_of_europe_bv.b8ee802582697403e72f5380d
8fcc380.html

> www.voiceofeurope.com  Error 522 Host Error
>
> https://www.stopfundingfakenews.com/post/voice-of-eu
rope-is-broke

> content, has announced it is closing down after we persuaded
> advertisers to boycott the site.<

"Voice" mówi samo za siebie. A tak swoja drogą to nigdy w historii nie
było większego zagrożenia dla interesów Polski i Polaków niż ta tzw
przyjaźń "zachodu" dla nas. Tchórzliwe szczury boją się potęgi Słowian -
Rosji, to próbują nas prawdziwych Polaków straszyć ich rzekomymi trollami.