szczsliwego nowego roku

1. Data: 2021-01-04 19:18:36

Temat: szczsliwego nowego roku
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2021-01-04 20:07:48

Temat: Re: szczsliwego nowego roku
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2021-01-05 09:32:24

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2021 o 19:18, gazebo pisze:
> jezyk polski trudna jezyk

Dla Polaków najłatwiejszy w świecie.

4. Data: 2021-01-08 05:52:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/01/2021 o 08:32, trybun pisze:

> Dla Polaków najłatwiejszy w świecie.

mowisz 'na dworzu' czy na 'na dworze'?

--
gazebo

5. Data: 2021-01-08 14:37:31

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.01.21 um 05:52 schrieb gazebo:

> mowisz 'na dworzu' czy na 'na dworze'?

Chcialem znalezc przyklad na to, ze jest inaczej. Byla sobie taka strona
pt Voice of Europe prowadzona przez jakichs rosyjskich agentow i
wyspecjalizowana w imigracji i muzulmanskich przestepcow. Zabraklo
swiezych imigrantow, islamskich zamachow tudziez zainteresowanej
publiki, wiec strona padla i jest nie do znalezienia. A szkoda, bo
oferowala bardzo ciekawa wersje translatora, ktora potwierdzala wersje
niektorych, ze jezyk polski jest bardzo trudny.

6. Data: 2021-01-08 16:55:17

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2021 o 05:52, gazebo pisze:

> mowisz 'na dworzu' czy na 'na dworze'?

Chodzi ci pewnie o przestrzeń poza pomieszczeniem zamkniętym, a więc
jasne że odpowiedź nie może być inna niż "na dworze".

7. Data: 2021-01-08 16:55:53

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2021 o 14:37, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> oferowala bardzo ciekawa wersje translatora, ktora potwierdzala wersje
> niektorych, ze jezyk polski jest bardzo trudny.

Coś pieprzycie panie Sylvio. Polak z Ruskiem dogada się spokojnie bez
translatora.. Czyli wniosek może być jeden - była to strona angolskiej
albo jankeskiej agentury.

8. Data: 2021-01-08 18:08:53

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.01.21 um 16:55 schrieb trybun:

> Coś pieprzycie panie Sylvio. Polak z Ruskiem dogada się spokojnie bez
> translatora.. Czyli wniosek może być jeden - była to strona angolskiej
> albo jankeskiej agentury.

Jednak polski nie jest latwy. Nie wspominalem nic o tym, w jakim jezyku
oryginalnym byla ta strona, tylko ze tlumaczono ja m.in. na zabawny polski.

https://youtu.be/RGND_gBN2HU

O VoE
https://mediabiasfactcheck.com/voice-of-europe/
https://www.quora.com/Is-Voice-of-Europe-a-fake-news
-site-run-by-Russian-trolls-based-in-pro-Russia-coun
tries
https://www.dnb.com/business-directory/company-profi
les.the_voice_of_europe_bv.b8ee802582697403e72f5380d
8fcc380.html

www.voiceofeurope.com Error 522 Host Error

https://www.stopfundingfakenews.com/post/voice-of-eu
rope-is-broke

>Voice of Europe, infamous for its Islamophobic and anti-migrant
content, has announced it is closing down after we persuaded advertisers
to boycott the site.<
Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

9. Data: 2021-01-09 07:54:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/01/2021 o 15:55, trybun pisze:

> Chodzi ci pewnie o przestrzeń poza pomieszczeniem zamkniętym, a więc
> jasne że odpowiedź nie może być inna niż "na dworze".

to moze jednak idziesz 'na pole'

--
gazebo

10. Data: 2021-01-17 12:21:25

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2021 o 18:08, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
rope-is-broke

> content, has announced it is closing down after we persuaded

"Voice" mówi samo za siebie. A tak swoja drogą to nigdy w historii nie
było większego zagrożenia dla interesów Polski i Polaków niż ta tzw
przyjaźń "zachodu" dla nas. Tchórzliwe szczury boją się potęgi Słowian -
Rosji, to próbują nas prawdziwych Polaków straszyć ich rzekomymi trollami.

Uwaga, to jest test
wirusozakazeni
Patriota/patriotyzm
sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego
Kult jednostki