Szczepionek wystarczy

1. Data: 2021-01-05 00:05:53

Temat: Szczepionek wystarczy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Grupa katolików, która chętnie wspiera działania kapelana narodowców
ks. Romana Kneblewskiego, postanowiła zaadresować list do Episkopatu,
prezydenta oraz rządu w sprawie szczepionek przeciwko covid-19. Zdaniem
autorów listu, szczepionki te "wyprodukowano z użyciem linii komórkowych
dzieci abortowanych".

(...)
"My katolicy - Polacy, synowie i córki Rzeczypospolitej Polskiej
wyznajemy wiarę w Boga Ojca Wszechmogącego, który jest Panem naszego
zdrowia i życia, doczesnego i wiecznego. Wyrzekamy się na zawsze,
całkowicie i nieodwołalnie wszystkiego, co sprzeciwia się prawu Bożemu i
ma choćby pozór zła".
"Wyrzekamy się ducha aborcji i wszelkich powiązań łączących mordowanie
dzieci nienarodzonych z leczeniem za pomocą szczepionek wyprodukowanych
z użyciem linii komórkowych dzieci abortowanych" - napisano w liście.
Ponadto wierni napisali, że ich jedynym "Panem życia i śmierci" jest
Jezus Chrystus. "Wierzymy, że jest On naszym najlepszym Lekarzem, który
lecząc ciała leczy przede wszystkim nasze dusze. Dlatego też
zdecydowanie i zgodnie z naszymi sumieniami sprzeciwiamy się
propagowaniu szczepionek, których producenci nie informują o ich
rzeczywistym składzie" - dodali autorzy apelu.<

https://natemat.pl/333007,grupka-katolikow-napisala-
list-do-prezydentach-ws-szczepionek-list
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2021-01-05 09:32:06

Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 00:05, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> prezydenta oraz rządu w sprawie szczepionek przeciwko covid-19.
> Zdaniem autorów listu, szczepionki te "wyprodukowano z użyciem linii

Rozumiem że nie zgadzasz się z tak postawiona ich tezą? - Wobec tego
poproszę o argumenty. Choćby takie dlaczego producenci skrzętnie
skrywają skład owych specyfików ze o klauzuli braku odpowiedzialności za
ich potencjalnie niepożądane skutki działania nie wspomnę..

3. Data: 2021-01-05 12:20:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 09:32, trybun pisze:

> Rozumiem że nie zgadzasz się z tak postawiona ich tezą? - Wobec tego
> poproszę o argumenty.

Bo to jest bzdura.
Jak ktoś stawia tezę (np. że Ziemia jest płaska), to powinien
przedstawić argumenty.

Oraz:
https://zdrowie.radiozet.pl/W-zdrowym-ciele/Leki/Szc
zepionki/Szczepionka-na-koronawirusa-dylematy-katoli
kow.-Jest-opinia-Watykanu

> Choćby takie dlaczego producenci skrzętnie
> skrywają skład owych specyfików

I znowu powtarzasz bezmyślnie kolejną bzdurę.

Tu masz pełny skład:
https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/jaki-jest-sklad-s
zczepionki-mrna-przeciw-covid-19-firm-pfizer-i-biont
ech/

"(...)W związku z tym, że w szczepionce mRNA przeciw COVID-19 nie ma
żadnych wirusów, ani białek wirusów, dlatego w procesie wytwarzania
szczepionki nie ma konieczności stosowania linii komórkowych,
antybiotyków lub innych substancji dodawanych do podłoży hodowlanych. W
szczepionce mRNA nie ma również konserwantów (tiomersal) ani adiuwantów.

Szczepionki mRNA nie zawierają żadnych białek, więc obawy o alergie na
białko jaja kurzego lub gluten są nieuzasadnione."

> ze o klauzuli braku odpowiedzialności za
> ich potencjalnie niepożądane skutki działania nie wspomnę..

A przy aspirynie, albo witaminie C jest?
Jak kupujesz ser w sklepie, to producent załącza taką klauzulę?
Co robisz jak jesteś uczulony na jakiś składnik? Pozywasz do sądu
producenta sera, bo to jego wina, że jesteś na coś uczulony?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2021-01-05 12:38:54

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.01.21 um 12:20 schrieb Kviat:

> [...]
> Co robisz jak jesteś uczulony na jakiś składnik? Pozywasz do sądu
> producenta sera, bo to jego wina, że jesteś na coś uczulony?

Wielkie dzieki za pomoc, bo osobiscie nie mam cierpliwosci i nie
dyskutuje z ewidentnymi bzdurami. Juz dawno temu gdzies pisalem, ze
wlasciwie to wiekszosc rzeczy, ktorych ludzkosc dorobila sie w ciagu
ostatnich paru tysiecy lat jest niezgodna z tym "prawem bozym". Bo czy
Jezus (a przed nim tzw. prorocy) mial w domu centralne ogrzewanie,
pralke, telefon, telewizor, komputer, jezdzil samochodem, samolotem,
kupowal w sklepie pizze, ciatka, chleb, a jak mu sie zrobil syfek na
tylku, to szedl do lekarza, gardlo zabolalo, to lykal labletki itd. itp. ?
"Normalne" czyli zgodne z tym "prawem bozym" bylo chodzenie w sandalach,
podrozowanie na osiolkach, spanie na skorach zwierzat, palenie chrustem,
mielenie ziaren na placki, a jak choroba zmogla, to modlily do dobrego
Mzimu o zdrowie...

5. Data: 2021-01-05 13:06:19

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 12:38, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> sandalach, podrozowanie na osiolkach, spanie na skorach zwierzat,
> palenie chrustem, mielenie ziaren na placki, a jak choroba zmogla, to

"Wielkie dzięki".. Już nawet nie zapytam co ty robisz na grupie
dyskusyjnej.. A tak ogólnie to w tej sprawie nie chodzi o Kościół czy
wiarę antyszczepionkowców, a własny swój własny instynkt
samozachowawczy. Przecie obowiązuje zasada że tzw rząd z urzędu działa
na niekorzyść obywatela, od małego aby sobie robić dobrze to trzeba
walczyć z systemem, za darmo to większość dostaje tylko stosy kłód
rzucane pod nogi z kopniakami w d*** na czele. Tu jeszcze dochodzą
wątpliwości że rekomendację WHO (i to tylko warunkową) ta amerykańska
szczepionka dostała na długo po tym jak ją Polska zamówiła.

6. Data: 2021-01-05 13:46:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> podrozowanie na osiolkach, spanie na skorach zwierzat, palenie chrustem,
> mielenie ziaren na placki, a jak choroba zmogla, to modlily do dobrego

Zapomniałeś dodać, że normalne było również chodzenie po wodzie i
spadanie okrętów z krawędzi Ziemi.

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2021-01-05 14:47:50

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wątpliwości że rekomendację WHO (i to tylko warunkową) ta amerykańska
> szczepionka dostała na długo po tym jak ją Polska zamówiła.

Pisalem juz kiedys, ze z zawodu jestem psychologiem
spolecznym/socjologiem i interesuje sie roznymi dewiacjami (z tego mam
nawet doktorat).

Nie wiem o jaka szczepionke tu biega, bo UE zamowila Biontech/Pfizer,
Oxford Univ./AstraZeneca, Moderna i in. Z nich tylko na razie ta
pierwsza dostala zgode w UE, pozostale dwie tylko lokalnie (UK i USA).
Rosja i Argentyna maja jeszcze Sputnik V.

Cos na ten temat jest pod
https://www.mdr.de/wissen/corona-impfstoff-zulassung
-102.html

a dlugi wywiad z zalozycielami Biontech i tworcami szczepionki BNT162b2
Türeci i Sahin jest w nowym "Spieglu" (1/2021).

8. Data: 2021-01-05 14:52:24

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.01.21 um 13:46 schrieb Kviat:

> Zapomniałeś dodać, że normalne było również chodzenie po wodzie i
> spadanie okrętów z krawędzi Ziemi.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Na FB byla krotka dyskusja o roznych cudach i dziwach. Jakas pani
wzruszona byla wskrzeszeniem Lazarza, a ja dodalem jeszcze niepokalane
poczecie, zmartwychwstanie oraz przypomnialem o poboznym gościu z
Afryki, ktory rowniez wskrzesal nieboszczykow i wystepowal w Warszawie.

9. Data: 2021-01-05 18:15:10

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 14:47, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
>
> a dlugi wywiad z zalozycielami Biontech i tworcami szczepionki
> BNT162b2 Türeci i Sahin jest w nowym "Spieglu" (1/2021).

No to zdaje się powinneś mieć mocno wyraziste zdanie na to co robi nasz
rząd. Tymczasem twoja postawa to normalne pańszczyźniane "bo pan każą"
na to co wyprawiają polscy politycy w sprawie tej zarazy. Wielce
prawdopodobne że ktoś ich zainteresował materialnie czy jakoś inaczej
aby wzięli tą a nie inną szczepionkę, tymczasem ty nie ich krytykujesz
tylko tych co mają wątpliwości.. Także proponuję nie słuchać argumentów
przedstawicieli firm farmaceutycznych, czyli producentów danej
szczepionki a zaznajomić się z oficjalnymi rekomendacjami WHO. A tak się
składa że wybrany przez Polskę specyfik dostał taką rekomendację ( i to
warunkową) dopiero wczoraj albo przedwczoraj,

10. Data: 2021-01-05 19:30:03

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> składa że wybrany przez Polskę specyfik dostał taką rekomendację ( i to
> warunkową) dopiero wczoraj albo przedwczoraj,

Polska dostaje i dostanie szczepionki, ktore kupila KE dla wszystkich
krajow UE. Wszystkie rzady poparly te decyzje, a wylamaly sie troche
Wegrzy, ktorzy testuja Sputnika V.
WHO na razie potwierdzila dopuszczalnosc (EUL - Emergency Use Listing)
szczepionki Biontech/Pfizer, a inne albo czekaja na ocene albo
przyjmowane sa w pojedynczych krajach (Chiny, Rosja itd.).
O polskiej akcji szczepionkowej slysze troche z oddalenia i niczemu juz
sie nie dziwie. Dlatego akurat wielu ludziom polecalbym modlitwe.
--
[...]

szczsliwego nowego roku
Uwaga, to jest test
wirusozakazeni
Patriota/patriotyzm
sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego