Re: Szczepionek wystarczy

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionek wystarczy
Date: Tue, 5 Jan 2021 14:52:24 +0100

Am 05.01.21 um 13:46 schrieb Kviat:

> Zapomniałeś dodać, że normalne było również chodzenie po wodzie i
> spadanie okrętów z krawędzi Ziemi.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Na FB byla krotka dyskusja o roznych cudach i dziwach. Jakas pani
wzruszona byla wskrzeszeniem Lazarza, a ja dodalem jeszcze niepokalane
poczecie, zmartwychwstanie oraz przypomnialem o poboznym gościu z
Afryki, ktory rowniez wskrzesal nieboszczykow i wystepowal w Warszawie.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".