Re: Szczepionek wystarczy

Data: 2021-01-06 21:59:34
Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 06.01.21 um 20:12 schrieb FEniks:

> Czyli kiedy? I o jakiej szczepionce piszesz?
>
> Ewa

U mnie w rodzinie mowiono: "Dziad o juszcze, baba o pietruszce". W nowym
"Spieglu" kolo wywiadu z zalozycielami BioNtech jest tabelka nt zamowien
roznych krajow i UE: najwiecej zamowila Kanada, pozniej UK, Chile,
Australia, Nowa Zelandia, USA, UE, Hongkong, Japonia i Izrael. W
Biontech/Pfizer najwiecej zamowili Hongkong, Japonia i Izrael. Kanada,
Australia i Nowa Zelandia zamawiali najwiecej u Novavax (USA), USA,
Australia, Nowa Zelandia i UK duzo w Oxford Uni/AstraZeneca itd.
A Unia (moze z oszczednosci?) zamowila glownie w Oxford Uni/AstraZeneca,
Biontech/Pfizer i troche z Moderna. W sumie ok 3,5 dawki na glowe
(Kanada 9, inne kraje 4-5).

Teraz krzyk sie zrobil, ze mamy niemiecka firme, a od niej malo
szczepionek, wiec buduja gdzies szybko jakas wytwornie, zeby do lata
kazdy Niemiec mogl sie zaszczepic.
A gotowosc w narodzie jest srednia: chyba 50-60% jest na to zdecydowana,
a najciekawsze jest ze pracownicy domow starcow sa dosc sceptyczni (50%).

Btw. Przepraszam, ze nudze, ale w zwiazku z postami kolegi przypomnial
mi sie filmik, ktory rano do mnie dotarl od kolezanki z lawki szkolnej
(podstawowka). Kobieta - o ile zrozumialem jej posty - uciekla na wiosne
przed wirusem na Mazury i czasem rozsyla rozne dziwne filmiki. Ten nowy
(bulgarski) traktowal o rzekomym transporcie lotniczym lekarstw lub
szczepionek, ktore obsluga opryskiwala jakimis truciznami itd.

Po co ludzie rozpowszechniaja taki szajs? Moglbym spekulowac. Nie chce
sie szczepic, boje sie, to q* nie szczepie sie i koniec!

Pozdrawiam
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50783854312/i
n/album-72157717201016646/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".