Szczepionek wystarczy

11. Data: 2021-01-05 20:32:05

Temat: Re: Szczepionek wystarczy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 18:15, trybun pisze:

> [...]
> każą" na to co wyprawiają polscy politycy w sprawie tej zarazy. Wielce
> prawdopodobne że ktoś ich zainteresował materialnie czy jakoś inaczej
> aby wzięli tą a nie inną szczepionkę, tymczasem ty nie ich krytykujesz
> tylko tych co mają wątpliwości.. Także proponuję nie słuchać
> argumentów przedstawicieli firm farmaceutycznych, czyli producentów
> danej szczepionki a zaznajomić się z oficjalnymi rekomendacjami WHO. A
> tak się składa że wybrany przez Polskę specyfik dostał taką
> rekomendację ( i to warunkową) dopiero wczoraj albo przedwczoraj,

Kraje UE zrobiły zamówienia na szczepionki szczepionki wcześniej, i
dobrze, ale oczywistym jest, że _kupiły_ je dopiero po uzyskaniu
zatwierdzenia. I to nie tylko WHO, ale też po zatwierdzeniu Europejskiej
Komisji Zdrowia. I tylko te, które takie zatwierdzenie uzyskały. Inaczej
niż USA czy UK. Dlatego u nas szczepienia zaczęły się później niż w tych
krajach.

Ty niezmiennie niedoinformowany, jak widzę.

Ewa

12. Data: 2021-01-06 09:24:52

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 19:30, Sylvio Balconetti pisze:

> Polska dostaje i dostanie szczepionki, ktore kupila KE dla wszystkich
> krajow UE. Wszystkie rzady poparly te decyzje, a wylamaly sie troche
> Wegrzy, ktorzy testuja Sputnika V.
> WHO na razie potwierdzila dopuszczalnosc (EUL - Emergency Use Listing)
> szczepionki Biontech/Pfizer, a inne albo czekaja na ocene albo
> przyjmowane sa w pojedynczych krajach (Chiny, Rosja itd.).
> O polskiej akcji szczepionkowej slysze troche z oddalenia i niczemu
> juz sie nie dziwie. Dlatego akurat wielu ludziom polecalbym modlitwe.

Coś chyba pokręciłeś, na początku do Polski trafia szczepionka
amerykańsko-niemieckiego konsorcjum, teraz bierzemy ją od innej
amerykańskiej firmy która z Unią nie zawierała umów. Czyli już po tym
widać że nie ma odgórnie żadnych zaleceń jaką szczepionkę mają stosować
poszczególne państwa. WHO potwierdziło (czyli dało zielone światło) na
długo nie tylko po tym jak Unia złożyła zamówienia ale nawet było to po
tym jak już zaczęła szczepić Europejczyków

13. Data: 2021-01-06 09:40:16

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.01.2021 o 20:32, FEniks pisze:

> [...]
> się później niż w tych krajach.
>
> Ty niezmiennie niedoinformowany, jak widzę.

Kręcisz, gdy zobaczyłem akceptację WHO to w samej Polsce były już
tysiące zaszczepionych owym tajemniczym specyfikiem. Unia i jej komisje
mogą sobie uznawać swoje edykty, i oczywiście uznają tylko jaka to ma
wartość gdy w tych komisjach zasiadają politycy nominowani za zasługi.

14. Data: 2021-01-06 20:12:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2021 o 09:40, trybun pisze:

> Kręcisz, gdy zobaczyłem akceptację WHO to w samej Polsce były już
> tysiące zaszczepionych owym tajemniczym specyfikiem.

Czyli kiedy? I o jakiej szczepionce piszesz?

Ewa

15. Data: 2021-01-06 21:59:34

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.01.21 um 20:12 schrieb FEniks:

> Czyli kiedy? I o jakiej szczepionce piszesz?
>
> Ewa

U mnie w rodzinie mowiono: "Dziad o juszcze, baba o pietruszce". W nowym
"Spieglu" kolo wywiadu z zalozycielami BioNtech jest tabelka nt zamowien
roznych krajow i UE: najwiecej zamowila Kanada, pozniej UK, Chile,
Australia, Nowa Zelandia, USA, UE, Hongkong, Japonia i Izrael. W
Biontech/Pfizer najwiecej zamowili Hongkong, Japonia i Izrael. Kanada,
Australia i Nowa Zelandia zamawiali najwiecej u Novavax (USA), USA,
Australia, Nowa Zelandia i UK duzo w Oxford Uni/AstraZeneca itd.
A Unia (moze z oszczednosci?) zamowila glownie w Oxford Uni/AstraZeneca,
Biontech/Pfizer i troche z Moderna. W sumie ok 3,5 dawki na glowe
(Kanada 9, inne kraje 4-5).

Teraz krzyk sie zrobil, ze mamy niemiecka firme, a od niej malo
szczepionek, wiec buduja gdzies szybko jakas wytwornie, zeby do lata
kazdy Niemiec mogl sie zaszczepic.
A gotowosc w narodzie jest srednia: chyba 50-60% jest na to zdecydowana,
a najciekawsze jest ze pracownicy domow starcow sa dosc sceptyczni (50%).

Btw. Przepraszam, ze nudze, ale w zwiazku z postami kolegi przypomnial
mi sie filmik, ktory rano do mnie dotarl od kolezanki z lawki szkolnej
(podstawowka). Kobieta - o ile zrozumialem jej posty - uciekla na wiosne
przed wirusem na Mazury i czasem rozsyla rozne dziwne filmiki. Ten nowy
(bulgarski) traktowal o rzekomym transporcie lotniczym lekarstw lub
szczepionek, ktore obsluga opryskiwala jakimis truciznami itd.

Po co ludzie rozpowszechniaja taki szajs? Moglbym spekulowac. Nie chce
sie szczepic, boje sie, to q* nie szczepie sie i koniec!

Pozdrawiam
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50783854312/i
n/album-72157717201016646/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

16. Data: 2021-01-07 17:47:10

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2021 o 20:12, FEniks pisze:

> Czyli kiedy? I o jakiej szczepionce piszesz?
>
> Ewa

O tej pierwszej amerykańsko-niemieckiej którą zastosowano w Polsce. Jako
że ruski Sputnik dostał sporo wcześniej akceptację WHO to jak nie nazwać
decyzji polskich władz politycznymi?

17. Data: 2021-01-07 18:19:43

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 07.01.21 um 17:47 schrieb trybun:

> O tej pierwszej amerykańsko-niemieckiej którą zastosowano w Polsce. Jako
> że ruski Sputnik dostał sporo wcześniej akceptację WHO to jak nie nazwać
> decyzji polskich władz politycznymi?

Cos o tej "akceptacji":

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gam-COVID-Vac

oraz

>GENEVA (Reuters) - The World Health Organization (WHO) and Russian
health authorities are discussing the process for possible WHO
prequalification for its newly approved COVID-19 vaccine, a WHO
spokesman said on Tuesday.

President Vladimir Putin said on Tuesday that Russia had become the
first country in the world to grant regulatory approval to a COVID-19
vaccine after less than two months of human testing, a move hailed by
Moscow as evidence of its scientific prowess.

"We are in close contact with Russian health authorities and discussions
are ongoing with respect to possible WHO prequalification of the
vaccine, but again prequalification of any vaccine includes the rigorous
review and assessment of all required safety and efficacy data," WHO
spokesman Tarik Jasarevic told a U.N. briefing in Geneva, referring to
clinical trials.<
https://www.reuters.com/article/us-health-coronaviru
s-russia-vaccine-who/who-says-discussing-new-covid-1
9-vaccine-with-russia-idUSKCN2571BC

18. Data: 2021-01-25 20:55:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/01/2021 o 23:05, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> dzieci nienarodzonych z leczeniem za pomocą szczepionek wyprodukowanych
> z użyciem linii komórkowych dzieci abortowanych" - napisano w liście.
> Ponadto wierni napisali, że ich jedynym "Panem życia i śmierci" jest
> Jezus Chrystus. "Wierzymy, że jest On naszym najlepszym Lekarzem, który
> lecząc ciała leczy przede wszystkim nasze dusze. Dlatego też
> zdecydowanie i zgodnie z naszymi sumieniami sprzeciwiamy się
> propagowaniu szczepionek, których producenci nie informują o ich
> rzeczywistym składzie" - dodali autorzy apelu.<

list-do-prezydentach-ws-szczepionek-list

na czasie, szczepionek wystarczy bo wiecej nie mamy, nie mamy problemu z
dystrybucja bo? wiecej nie mamy

--
gazebo

19. Data: 2021-01-27 12:28:08

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.01.2021 o 18:19, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> referring to clinical trials.<
> https://www.reuters.com/article/us-health-coronaviru
s-russia-vaccine-who/who-says-discussing-new-covid-1

Wikipedia jak na tubę antykomuszej i antyruskiej propagandy przystało -
zwyczajnie kłamie.

20. Data: 2021-01-27 21:09:38

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.01.21 um 12:28 schrieb trybun:

s-russia-vaccine-who/who-says-discussing-new-covid-1
9-vaccine-with-russia-idUSKCN2571BC

> Wikipedia jak na tubę antykomuszej i antyruskiej propagandy przystało -
> zwyczajnie kłamie.

Rzeczywiscie klamczuchy! Fake news! Dlatego wycinam co ciekawsze fragmenty:

>???-?????-???, ???????? ????? <<??????? V>> (<<??????? ??>>) --
???????????????? ????????? ??????? ?????? COVID-19, ?????????????
?????????? ???? <<????? ??. ?. ?. ???????>> ????????? ?????? ? ??????????
??????????? ????????????. ??????? ?? ???????? ??????????? ? ????????????
????? ?????????????? ??????? ??????????? ????????, ? ??????? ???? ???
???????? S -- ????? ???????? ????????????, ? ????????? ????????
?????????????? ??????????????? ? ??????? <<#????? ????????>>.

(...)

? 5 ??????? 2020 ???? ? ?????? ? ? 10 ??????? -- ? ????????? ????????
?????? ???????? ?????????? ??????????. ?????????????? ??????????
<<????????? V>> ?????????? ????? ????? ????? ? ???????? ?? 18 ?? 60 ???,
?????????? ?????????? ??????????? ? ??????????????? ?????????? (?????,
???????) ? ?????????? ?????????? ????? ??????? ? ??????? <<#?????????? ?
??????>><.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D1%83%D1%
82%D0%BD%D0%B8%D0%BA_V_(%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%86%D0%
B8%D0%BD%D0%B0)

Czytalem ostatnio o sytuacji w Brazylii, ktorej prezydent chorowal na
covid-19 i uwaza, ze to jest forma lekkiej grypy, ktora jak grype trzeba
przejsc. A jak sie nie uda, no to takie jest zycie. Silniejsi przezyja.
Co do szczepionek Jair Messias Bolsonaro ostrzega, ze nie sa pewne i
mozesz nagle zmienic sie w krokodyla, kobiecie wyrosnie broda, a
mezczyzna zacznie mowic cienkim glosem.

Poza tym Gates, 5G, Soros i firmy farmaceutyczne, zarabiaja miliardy na
pandemii. Naiwnym ludziom wstrzykuje sie rozne czipy, ktore ich sledza i
nimi kieruja. Juz ktos donosil, ze po drugim szczepieniu zdziwil sie jak
zbliza sie do skrzyzowania, pociera po nosie i swiatla sie zmieniaja. W
domu tez moze wlaczyc lub wylaczyc telewizor, przelaczac kanaly,
zmieniac glosnosc pociagajac za jedno lub drugie ucho, drapiac sie w
glowe. Dzieje sie!

--
[...]

https://tinyurl.com/yyobd2ju

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

szczsliwego nowego roku
Uwaga, to jest test
wirusozakazeni
Patriota/patriotyzm
sztuczna inteligencja wyprowadzona z katolicyzmu tradycyjnego