Re: Szczepionek wystarczy

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionek wystarczy
Date: Tue, 5 Jan 2021 18:15:10 +0100

W dniu 05.01.2021 o 14:47, Sylvio Balconetti pisze:

> Pisalem juz kiedys, ze z zawodu jestem psychologiem
> spolecznym/socjologiem i interesuje sie roznymi dewiacjami (z tego mam
> nawet doktorat).
>
> Nie wiem o jaka szczepionke tu biega, bo UE zamowila Biontech/Pfizer,
> Oxford Univ./AstraZeneca, Moderna i in. Z nich tylko na razie ta
> pierwsza dostala zgode w UE, pozostale dwie tylko lokalnie (UK i USA).
> Rosja i Argentyna maja jeszcze Sputnik V.
>
> Cos na ten temat jest pod
> https://www.mdr.de/wissen/corona-impfstoff-zulassung
-102.html

> a dlugi wywiad z zalozycielami Biontech i tworcami szczepionki
> BNT162b2 Türeci i Sahin jest w nowym "Spieglu" (1/2021).

No to zdaje się powinneś mieć mocno wyraziste zdanie na to co robi nasz
rząd. Tymczasem twoja postawa to normalne pańszczyźniane "bo pan każą"
na to co wyprawiają polscy politycy w sprawie tej zarazy. Wielce
prawdopodobne że ktoś ich zainteresował materialnie czy jakoś inaczej
aby wzięli tą a nie inną szczepionkę, tymczasem ty nie ich krytykujesz
tylko tych co mają wątpliwości.. Także proponuję nie słuchać argumentów
przedstawicieli firm farmaceutycznych, czyli producentów danej
szczepionki a zaznajomić się z oficjalnymi rekomendacjami WHO. A tak się
składa że wybrany przez Polskę specyfik dostał taką rekomendację ( i to
warunkową) dopiero wczoraj albo przedwczoraj,