Re: Szczepionek wystarczy

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szczepionek wystarczy
Date: Tue, 5 Jan 2021 13:06:19 +0100

W dniu 05.01.2021 o 12:38, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
zepionki/Szczepionka-na-koronawirusa-dylematy-katoli
kow.-Jest-opinia-Watykanu

zczepionki-mrna-przeciw-covid-19-firm-pfizer-i-biont
ech/

> [...]
> ostatnich paru tysiecy lat jest niezgodna z tym "prawem bozym". Bo czy
> Jezus (a przed nim tzw. prorocy) mial w domu centralne ogrzewanie,
> pralke, telefon, telewizor, komputer, jezdzil samochodem, samolotem,
> kupowal w sklepie pizze, ciatka, chleb, a jak mu sie zrobil syfek na
> tylku, to szedl do lekarza, gardlo zabolalo, to lykal labletki itd.
> itp. ?
> "Normalne" czyli zgodne z tym "prawem bozym" bylo chodzenie w
> sandalach, podrozowanie na osiolkach, spanie na skorach zwierzat,
> palenie chrustem, mielenie ziaren na placki, a jak choroba zmogla, to

"Wielkie dzięki".. Już nawet nie zapytam co ty robisz na grupie
dyskusyjnej.. A tak ogólnie to w tej sprawie nie chodzi o Kościół czy
wiarę antyszczepionkowców, a własny swój własny instynkt
samozachowawczy. Przecie obowiązuje zasada że tzw rząd z urzędu działa
na niekorzyść obywatela, od małego aby sobie robić dobrze to trzeba
walczyć z systemem, za darmo to większość dostaje tylko stosy kłód
rzucane pod nogi z kopniakami w d*** na czele. Tu jeszcze dochodzą
wątpliwości że rekomendację WHO (i to tylko warunkową) ta amerykańska
szczepionka dostała na długo po tym jak ją Polska zamówiła.