szczupak

1. Data: 2000-05-24 07:52:01

Temat: szczupak
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie zlowionego szczupaka 3kg po wypatroszeniu
wczoraj zapodalem kolegom
Najpierw go natarlem czosnkiem i cytryna zeby zgubil specyficzny zapach
potem zrobilem filety, ktore zatapialem w ciescie z moaki kukurydzianej
z wszystkimi przyprawami pieprz sol i takie tam
potem na goraca patelnie z planta po pare minut z kazdej strony i na talerz
z salatka zielona
rewleacja takiej wyzerki dawno nie bylo, wszyscy byli zachwyceni a ja
jeszcze do teraz czuje w moich kubkach smakowych wspanialy smak szczupaka
ktory zapewne nie byl tak zadowolony jak ja.

podzrawiam

pablo

1. Data: 2000-05-24 08:20:48

Temat: Re: szczupak
Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie zlowionego szczupaka 3kg po wypatroszeniu

Gratukuje - takie sztuki są chyba najlepsze ( zaraz obok tych 1,5 kg :)))))

> Najpierw go natarlem czosnkiem i cytryna zeby zgubil specyficzny zapach

No i tu nie chwytam - jaki specyficzny zapach ??? Złowiłem kilka szczupaków
w rzyciu i jadłem je potem ale ni wiem nic o "specyficznym" zapachu ?

Poza tym słodkowodną rybę drapieżną tak obcesowo traktować czosnkiem zamiast
delektować się naturalnym aromatem - odrobina soli, bez panierki i smażyć na
oliwie albo na folii na grilu ( na folii a nie w :)))

Lilly was here

1. Data: 2000-05-24 13:57:56

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z wszystkimi przyprawami pieprz sol i takie tam
> potem na goraca patelnie z planta po pare minut z kazdej strony i na talerz

Jesli szczupak swiezy i nie za duzy to znaczy taki do 3kg to nie ma prawa
czymkolwiek "woniec",
a ja wonieje to znaczy sie, ze niejadalny.
Dodawanie czosnku do ryby to papranie ryby, takie jest moje zdanie, choc czoosne
jada w duzych ilosciach i ryby takze.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-05-24 13:58:57

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z salatka zielona.............

Jesli szczupak swiezy i nie za duzy to znaczy taki do 3kg to nie ma prawa
a jak wonieje to znaczy sie, ze niejadalny.
Dodawanie czosnku do ryby to papranie ryby, takie jest moje zdanie, choc
czoosnek jadam w duzych ilosciach i ryby tyz.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-05-24 13:59:32

Temat: Odp: szczupak
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilly was here <:)@com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8gg34f$fgd$...@f...man.torun.pl...

> [...]
szczupaków
> w rzyciu i jadłem je potem ale ni wiem nic o "specyficznym" zapachu ?

dla mnie szczupak generalnie wydziela silny rybi zapach i po dodaniu czosnku
redukuje ise i zapach ryby i czosnku, zostaje tylko fantazyjny smak

> [...]
na
> oliwie albo na folii na grilu ( na folii a nie w :)))

IMHO sol dodana przed pieczeniem gotowaniem itd psuje ogolne wlasciwosci
mieska rybci i dlatego sol dodaje dopiero na talerzu

Owszem bez panierki tez robilem np filecik wrzucam na goraca oliwe tak zeby
z obydwu stron sciac miesko a pozniej dodaje wina bialego ( moze byc
wytrawne lub pol) efektownie to wyglada poniwaz uzyskujemy ogromny slup
ognia, ktory szybko gasnie, filecik dusi sie w pozostalej czesci wina (bez
alkoholu, ktory sie spalil), radze sprobowac tez jest super, a ta panierka
byla nowosca i dlatego musialem sie podzielic nowymi doswiadczeniami

pozdrawiam

pablo
rzeszow

1. Data: 2000-05-24 14:19:12

Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek <s...@u...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...net...

> [...]
> a ja wonieje to znaczy sie, ze niejadalny.
> Dodawanie czosnku do ryby to papranie ryby, takie jest moje zdanie, choc

dla mnie wszystkie szczupaki wonieja, ryba kotra nie wonieje to sandacz i
tego statniego
faktycznie przyrzadzam (oczywiscie jak sie uda zlapac)solo tzn bez zadnych
dodatkow
natomiats szczupaki a lapie je praktycznie w kilku miejscach pachna zawsze
tak samo
chodzi mi o charaktertystyczny zapach ryby

pozdrawiam

pablo

1. Data: 2000-05-24 14:54:22

Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... moze to nie ryba? znacie dowcip o slepcu przechodzacym obok sklepu
rybnego ?

1. Data: 2000-05-24 15:55:05

Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcus wrote
> ... moze to nie ryba? znacie dowcip o slepcu przechodzacym obok sklepu
> rybnego ?

Faraonowie juz go znali ;-((((
Ula

1. Data: 2000-05-25 06:49:29

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i tu nie chwytam - jaki specyficzny zapach ??? Złowiłem kilka
szczupaków
> w rzyciu i jadłem je potem ale ni wiem nic o "specyficznym" zapachu ?

Wybaczcie za "życiu" - muszę jednak działać mniej nerwowo i sprawdzać
ortografię :(((

Lilly was here

1. Data: 2000-05-25 07:04:01

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczcie za "życiu" - muszę jednak działać mniej nerwowo i sprawdzać
> ortografię :(((

A ja myslalam, ze to r to sie przypadkowo nacisnelo. :-)))

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

Jagnięcina na grilla
klub smakoszy leniwych