zjadłam super ciasto!!!!!!!

1. Data: 2000-05-23 18:34:55

Temat: zjadłam super ciasto!!!!!!!
Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjadłam super pyszne ciasto, które było kruche. Niestety nie wiem jak się
nazywało.
Miało kilka warstw: zwykłą warstwę,kakaową, bardziej kakaową, jeszcze
bardziej kakaową.
W masie były orzechy, rodzynki i skórka pomarańczy. A na wierzchu kruszynki
baaaaaardzo chrupiące i słodziutkie. Było tak pyszne, że teraz ciągle o nim
myślę, nic nie mogę robić (a tu przecież sesyja) i bardzo chciałabym sobie
je upiec, ale nie mam przepisu.

Bardzo proszę o przepis tego kto takowy posiada. Z góry dziękuję.

P.S. Z pewnością nie był to skubaniec, pleśniak czy jak go tam zwą...
Może to był sękacz?
Rozsmakowana na maksa Mae

1. Data: 2000-05-24 05:48:18

Temat: Re: zjadłam super ciasto!!!!!!!
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mae <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8geijv$dd3$...@s...atcom.net.pl...

> P.S. Z pewnością nie był to skubaniec, pleśniak czy jak go tam zwą...
> Może to był sękacz?

To nie byl tez sekacz, nie znam niestety takiego ciasta, ale z opisu
wyglada na super smakowite i tez chcialabym poznac taki przepis.

Lilla

1. Data: 2000-05-25 10:05:57

Temat: Odp: zjadłam super ciasto!!!!!!!
Od: "Joanna" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze trafisz do zrodla, czyli do miejsca z ktorego posiadlas to "czarowne"
ciasto?
Joanna

1. Data: 2000-05-25 14:20:54

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To cukiernia a tam przepisu nie podadzą :-((((((((

mae

1. Data: 2000-05-26 09:52:54

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

mae wrote:

> To cukiernia a tam przepisu nie podadzą :-((((((((

Podadza, podadza - zatrudnisz sie na treoche, wykarzesz sie, blysniesaz
i Cie wtajemnicza :)

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-05-26 10:36:47

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani co to jest..od dluzszego czasu dziwi mnie, ze mi tak malo postów
przychodzi. Przykladowo od mae mialam jedna wiadomosc, a teraz czytam
odpowiedz na jakas nastepna, ktora w ogole do mnie nie dotarla?? I tak juz
kilka razy...wyglada na to ze czesc postow w ogole do mnie nie dociera.
Wiem ze to troche nie na temat ale jak sprawdzic czy mi sie dobrze sciaga?
nie chcialabym przegapic czegos ciekawego i smakowitego :))

pozdrawiam
aga l.

1. Data: 2000-05-26 12:00:55

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co wtedy z moja obecna satysfakcjonujaca praca?
Mae
p.s. moze zatrudnie sie tam podczas urlopu

1. Data: 2000-05-28 13:12:09

Od: "Kasia" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oto przepis na cudowne ciasto
1/2 kg maki
1kostka margaryny
8 jajek
1 pr do pieczenia
2 lyzki kakao
bakalie(rodzynki,skurka pomaraczy,migdaly,orzechy)
40 dkg cukru pudru
Make zmieszac z proszkiem cukrem,posiekac do tego margaryne zmieszac i
skruszyc,wbic zoltka i zagniesc,dobrze wyrobic,podzielic na 3 czesci do 1/3
czesci zagniesc 2 lyzki kakao,wlozyc 3 czesci do lodowki.Na blache zetrzec
na tarce jedna jasna czesc na to zetrzec ciemna czesc naniesc szytwno ubita
piane z bakaliami i zetrzec ostatna jasna czesc,starta na terce.Piec 40 min.
Smacznego

1. Data: 2000-05-29 07:42:12

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

mae wrote:

> A co wtedy z moja obecna satysfakcjonujaca praca?

Musisz podjac zyciowa decyzje: "Czy to ciasyto jest dla mnie az tak
wazne? Czy satysfakcja z mozliwoesci ciaglego objadania sie nim zastapi
mi satysfakcje z pracy obecnej?". Musisz rozwazyc wszystkie "za" i
"przeciw". :)
W razie czego sluze pomoca....

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-05-29 10:04:02

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <h...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JW8Y4.41456$z...@n...tpnet.pl...
> Oto przepis na cudowne ciasto

Z Kasia ci sie upiecze! :D

Jader

p.s. Sorry, nie moglem sie powstrzymac :)

Re: espresso i kawa
Re: indyk super
Za przeproszeniem - odchudzanie
Takzwane "pierobi pieczone na parze"