szef stara sie wszystkich sklocic?

21. Data: 2007-07-23 20:19:06

Temat: Re: szef stara sie wszystkich sklocic?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f82boh$ouc$1@news.onet.pl...

> Każdemu inną

weźże mi pokaż jakąś pozycję tego typu która nie bzdurzy...

22. Data: 2007-07-23 20:20:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stanu,

> He..he, za stary gąsior jestem...

fakt...mógłbyś nie wytrzymać i się przekręcić... ;P

23. Data: 2007-07-23 20:22:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 23 Jul 2007 15:51:14 +0200, Sky napisze

> ja może naiwnie zaproponowałbym jednak symulowanie
> odgrywania rĂłl, to w kaĹźdym razie jest bardziej zabawne,
> niż odgrywanie wymuszonych, może powoli się będzie
> domyślał i może zaakceptuje. zależy od typa, nie wiem
> czy to rutynowa metoda, asekuracja, kaprys...

> gorzej jak będzie potrzebny kozioł ofiarny...

eee...byle odgrywając tę rolę też się dobrze bawił ;P

24. Data: 2007-07-23 20:35:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f832dr$qjv$1@news.onet.pl...

> weźże mi pokaż jakąś pozycję tego typu która nie bzdurzy...

Chciałbyś instrukcje startu Boeinga?

25. Data: 2007-07-23 20:36:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f832gb$qsj$1@news.onet.pl...

> fakt...mógłbyś nie wytrzymać i się przekręcić... ;P

Albo podeptać - w nerwach krew żywiej krąży...

26. Data: 2007-07-23 21:13:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbyś instrukcje startu Boeinga?

to cię własnie motwuje? ;P
do wzwodów? ;D

a jak działa książka telefoniczna? ;P

27. Data: 2007-07-23 21:15:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo podeptać - w nerwach krew żywiej krąży...

mój czarny humor najszybciej działa na nogi-
ścina dosłownie
a krew mrozi
;P

28. Data: 2007-07-25 11:22:41

Od: "deGenerau" <latarnikk[glum]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quroek" <q...@i...po> napisał w wiadomości

> Prosze o porade jak nie dac sie sklocic szefowi? Jest u nas 6 osob w
dziale.
> Szef wykorzystuje wszystkie okazje aby nas przeciwstawiac sobie nawzajem.
> Jak sie bronic?

Ciezka sprawa, w nawet tak malej grupie znajdzie sie pewnie jedna, jak nie
wiecej osob, ktore beda sie staraly wygrac na tym przy pomocy podlizania sie
i przypodobania szefowi:)
Masz dwa wyjscia:
1. Zwolnic sie.
2. Lizac dupe, donosic, reklamowac sie kosztem innych, czyli robic wszystko
to co jest chlebem powszednim wszystkich pracownikow najemnych:).

29. Data: 2007-07-25 12:35:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

deGenerau napisał(a):
> [...]
> 2. Lizac dupe, donosic, reklamowac sie kosztem innych, czyli robic wszystko
> to co jest chlebem powszednim wszystkich pracownikow najemnych:).

Szef - po prostu mądry człowiek, który stosuje starą maksymę "dziel i
rządź", bo bratanie się z pracownikami (i pracowników między sobą)
jeszcze żadnemu przedsięwzięciu niczego dobrego nie przyniosło.
Zatrudnienie pracownika to droga konieczność dla firmy i jest drugie
stare powiedzenie: "Chcesz mieć kłopoty, zatrudnij sobie pracownika" ;-)
A jak się już ich ma, to jakoś panować nad nimi trzeba, aby ustrzec się
owych kłopotów i reguła dzielenia niestety jest tu najskuteczniejsza...

Moja przewrotna rada na to wszystko: aby być w porządku wobec siebie w
zespole, zaprzyjaźnijcie się tak mocno, aby szef nie dał temu rady.
Przecież wg wielu - to możliwe? Zwłaszcza jeśli pracownikami są kobiety ;-P

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

30. Data: 2007-07-25 14:39:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> Szef - po prostu mądry człowiek, który stosuje starą maksymę "dziel
> rządź", bo bratanie się z pracownikami (i pracowników między sobą)
> jeszcze żadnemu przedsięwzięciu niczego dobrego nie przyniosło.

Skąd to przekonanie? ;)

> Zatrudnienie pracownika to droga konieczność dla firmy i jest drugie
> stare powiedzenie: "Chcesz mieć kłopoty, zatrudnij sobie pracownika"
> ;-)

Dobry szef rzadko ma kłopoty.

> A jak się już ich ma, to jakoś panować nad nimi trzeba, aby ustrzec
> się owych kłopotów i reguła dzielenia niestety jest tu
> najskuteczniejsza...

Najprymitywniejsza MZ. :)

> [...]
> zespole, zaprzyjaźnijcie się tak mocno, aby szef nie dał temu rady.
> Przecież wg wielu - to możliwe? Zwłaszcza jeśli pracownikami są

Rzeczywiście przewrotna rada... ;DDD

michał

DO TAKICH JEDNYCH...
Mój Manifest Lipcowy