szerszenie

1. Data: 2012-08-25 22:25:57

Temat: szerszenie
Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.
Zjadają mi gruszki odmiany 'General Leclerc' :-(
i lubią wędrować po gałęziach lilaka.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2012-08-26 10:11:04

Temat: Re: szerszenie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
> Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.

Hejka. Szerszeni prawie nie widuję ale za to jest wyjątkowo dużo os.
Pozdrawiam populacyjnie Ja...cki

3. Data: 2012-08-26 11:09:32

Od: "SJS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> Czy u Was też tak dużo w tym roku szerszeni?
> Jak ma działkę od ponad 20 lat, to nigdy nie było ich tyle.

Po prostu maja gdzieś obok ciebie gniazdo a potrafi byc wielkości kubełka.
Daleko nie latają więc łatwo wytropić
SJS
PS W czasach komuny młody dziennikarz pojechał do Paryża
Siadł w w kawiarnia a tam obsługiwały rude kelnerki więc zaczął pisać:
W Paryżu kelnerki są rude....

4. Data: 2012-08-26 12:24:24

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:k1d06q$d7m$1@news.icm.edu.pl,
niejaki(a): SJS z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

> PS W czasach komuny młody dziennikarz pojechał do Paryża
> Siadł w w kawiarnia a tam obsługiwały rude kelnerki więc zaczął pisać:
> W Paryżu kelnerki są rude....

I co i co ? że niby szerszenie też są rude ? Tylko one są rude teraz i za
komuny :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

5. Data: 2012-08-26 15:06:13

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> W artykule news:k1d06q$d7m$1@news.icm.edu.pl,

> I co i co ? że niby szerszenie też są rude ? Tylko one są rude teraz i za
> [...]

to że w jednym miejscy jest dużo szerszeni to nie oznacza, że w całej
Polsce tak jest
SJS

6. Data: 2012-08-26 18:01:59

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:k1de2i$9of$1@node2.news.atman.pl,
niejaki(a): SJS z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

> to że w jednym miejscy jest dużo szerszeni to nie oznacza, że w całej
> Polsce tak jest
> SJS

Zrozumiałem ale pożartowałem sobie. Dziadki tak mają :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

7. Data: 2012-08-26 18:57:21

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:

(...)
> Po prostu maja gdzieś obok ciebie gniazdo a potrafi byc wielkości
> kubełka. Daleko nie latają więc łatwo wytropić
(...)

Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?

Krycha.

8. Data: 2012-08-26 20:32:33

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:
>>
> (...)
> (...)
>
> Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?
>
> Krycha.

Znaleźć i przekonać
SJS

9. Data: 2012-08-27 09:11:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha_net wrote:

> W dniu 2012-08-26 13:09, SJS pisze:
>>
> (...)
> (...)
>
> Jak zachęcić ich do przeprowadzki w inną część Polski?
>
> Krycha.

Poczekaj cierpliwie. Moje zeszłoroczne wyprowadziły się dobrowolnie w
nieznane miejsce, przed nastaniem zimy. Okupowały poddasze budynku
gospodarczego i często bywały w domu, dlatego był niecny plan pozbycia się
ich, jak otępieją z zimna.

J.

www.kontestacja.com

mikoryza - grzyby