sześciolatek i poradnia psychologiczna (bardzo smutne i ważne)

11. Data: 2003-09-07 07:07:38

Temat: Re: sześciolatek i poradnia psychologiczna (bardzo smutne i ważne)
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości
news:bjdlh4$rvt$10@topaz.icpnet.pl...

> Czy dobrze z powyzszych artykulow wnioskuje ze 5 latek nie moze pojsc do
> szkoly ?
>
> Jesli moje wnioski sa prawidlowe to jestem przestepca ;P

...albo ty, albo dyrektor szkoły!... ...i ja zresztą też - rozpoczęłam
naukę w wieku lat 5 i 9 m-cy :-))) - pocieszam się w tamtych czasach ten
przepis nie istniał, a już na pewno ja go nie znałam! Być może w tej kwestii
coś się zmienie wraz z nową ust. o oświacie, obecnie jednak obowiązuje, kto
postępuje inaczej, łamie przepis, proste... Mnie jednak nie w tym wypadku
chodziło mniej o stronę formalną zagadnienia, a o sens... :-)

pozdrawiam,
Agata

12. Data: 2003-09-07 08:07:06

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-07 09:07, Użytkownik Agata napisał:
> Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> ...albo ty, albo dyrektor szkoły!... ...i ja zresztą też - rozpoczęłam
> naukę w wieku lat 5 i 9 m-cy :-)))

Łeee... wygralas :P
Ja mialem 6 lat bez 25 dni (25.09.1988 a teraz jestem w I klasie LO) :)

> [...]
> postępuje inaczej, łamie przepis, proste... Mnie jednak nie w tym wypadku
> chodziło mniej o stronę formalną zagadnienia, a o sens... :-)

A orientujesz sie jaka jest kara ? IMHO najgorsza mozliwa byloby chyba
po zorientowaniu sie wywalenie dziecka ze szkoly i ponowne przyjecie go
dopiero za rok.
--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

13. Data: 2003-09-07 11:14:36

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-07 09:07, Użytkownik Agata napisał:
> pocieszam się w tamtych czasach ten
> przepis nie istniał, a już na pewno ja go nie znałam!

btw wiem ze kobiet sie o wiek nie pyta, ale mniej wiecej ile lat temu
szlas do tej szkoly ? czy przepis ten wszedl dopiero w zycie po reformie
lybackiej czy juz moze ok. 94-95 roku ? (ztpc mniej wiecej wtedy
rozpoczynalem nauke w I klasie)

14. Data: 2003-09-07 15:15:43

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drwal wrote:
> btw wiem ze kobiet sie o wiek nie pyta, ale mniej wiecej ile lat temu
> szlas do tej szkoly ?

Drwalu, tu w porownaniu z Twoim wiekiem wiekszosc z grupowiczow to
...eee... he, he - emeryci ! ;-)))

J.

15. Data: 2003-09-07 17:56:34

Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości

przeglądałem ustawę i niewiele
jak można się z taką decyzją niezgodzić???????

16. Data: 2003-09-07 19:26:38

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szlas do tej szkoly ? czy przepis ten wszedl dopiero w zycie po reformie
> lybackiej czy juz moze ok. 94-95 roku ? (ztpc mniej wiecej wtedy

Taki zdolny, a nie wie, że to "Laga" Stelmachowski wprowadzał tę nieszczęsną
reformę. Łybacka tylko nieudolnie próbuje ją "poprawić"

--
RomanS
http://www.pse.of.pl - faq grupy pl.soc.edukacja

17. Data: 2003-09-07 19:59:05

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości
(cut)

> A orientujesz sie jaka jest kara ?

...niestety, na ten temat nic nie wiem, jakie są kary i czy są - nie moja
działka... :-(

Agata

18. Data: 2003-09-07 20:02:27

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

> Drwalu, tu w porownaniu z Twoim wiekiem wiekszosc z grupowiczow to
> ...eee... he, he - emeryci ! ;-)))

:-)) ...no, może nie aż tak (nawet dziecko mam dopiero w gimnazjum) - fakt
faktem, do I klasy szłam już dawno i sporo od tego czasu się zmieniło!...
:-)

Agata

19. Data: 2003-09-07 20:27:07

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2003-09-08 20:07:13

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-07 21:59, Użytkownik Agata napisał:
> Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> (cut)

> ...niestety, na ten temat nic nie wiem, jakie są kary i czy są - nie moja
> działka... :-(

Jeszcze na studia pojde i mnie cofna ;)

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy