sześciolatek i poradnia psychologiczna (bardzo smutne i ważne)

21. Data: 2003-09-08 20:12:17

Temat: Re: sześciolatek i poradnia psychologiczna (bardzo smutne i ważne)
Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-07 21:26, Użytkownik Roman Stachowiak napisał:

> Taki zdolny, a nie wie, że to "Laga" Stelmachowski wprowadzał tę nieszczęsną
> reformę.

Ja tam z MENiS-u (a wczesniej MEN-u) tylko nasza ukochana (ztcp)
Poznanianke znam (ale o niej nizej), a z dziejow wczesniejszych Wiatra
(to jego syn teraz sie rzucil na Parl. Europejski?)

> Łybacka tylko nieudolnie próbuje ją "poprawić"

Flame warning !!!

A czy lewica kiedys cos dobrze zrobila ? :P

> RomanS

DRwAlMAT ;) Wiem ze nieudolne, ale na szybko to wymyslilem :P
--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

22. Data: 2003-09-08 20:14:40

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-07 22:02, Użytkownik Agata napisał:
> Użytkownik "JurekA" <j...@o...wywal.pl> napisał w wiadomości

Jest crosspost duzy (3 grupy) - o ktorej grupie mowisz ?

> :-)) ...no, może nie aż tak (nawet dziecko mam dopiero w gimnazjum) - fakt
> faktem, do I klasy szłam już dawno i sporo od tego czasu się zmieniło!...
> :-)

Sie wymigala przed odpowiedzia wprost :P Ale moje sladowe ilosci
dzelmenstwa zabraniaja kontynuowac ten watek ;)
--

Nauka za pomocą Supermemo
Studia uzupelniajace - pytanie
gazeta wyborcza