szew i cos w srodku

1. Data: 2005-09-28 12:51:34

Temat: szew i cos w srodku
Od: "jarek słabuszewski" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rozwalilem sobie ostatnio dosc mocno brew, mialem dzisiaj przyjsc do
lekarza, ale oczywiscie nie moglem sie zwolnic z pracy i troche sie
spoznilem :) Lekarz powiedzial mi zebym przyszedl koniecznie w srode, w
ranie mam wlozony taki plastikowy czy cos takiego pasek, tak zrozumialem
tego lekarza ze przez to ze wlozyl cos do tej rany mam sie zglosic konecznie
w srode. Czy sa jakies przeciwskazania zebym poszedl jutro do lekarza? Czy
szukac za wszelka cene dzisiaj jakiegos chirurga? Co to jest ten pasek?
Dzieki za odpowiedz, sorki ze troche chaotycznie :)

Jarek Słabuszewski

2. Data: 2005-09-29 21:33:34

Temat: Re: szew i cos w srodku
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek słabuszewski" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konecznie w srode. Czy sa jakies przeciwskazania zebym poszedl jutro do
> lekarza? Czy szukac za wszelka cene dzisiaj jakiegos chirurga? Co to jest

masz w ranie pewnie saczek. zle gdy jest za krotko i zle gdy jest za dlugo.
lekarz zakladajac go i planujac wyjecie chyba wiedzial co robi, nie sadzisz?

dr Mercik Dariusz
dr Magierowski Jacek
soczewki - jak długo można używać
chimeryzm a reumatyzm