szkła kontaktowe - na jakim forum pytać ?

1. Data: 2007-10-31 23:54:19

Temat: szkła kontaktowe - na jakim forum pytać ?
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
znacie jakies aktywne forum na ktorym można pytać o szkła kontaktowe ?

Piotrek

2. Data: 2007-11-01 03:16:08

Temat: Re: szkła kontaktowe - na jakim forum pytać ?
Od: "DrNowak" <d...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> znacie jakies aktywne forum na ktorym można pytać o szkła kontaktowe ?

a o co chcesz zapytać?

--
Nowak
kredyty i pożyczki gotówkowe, hipoteczne, samochodowe i inne

3. Data: 2007-11-01 12:45:55

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DrNowak" <d...@i...edu.pl> napisał w wiadomości
> a o co chcesz zapytać?

używam szkieł kontaktowych dwutygodniowych
krzywizna 8.4
średnica 14
Chciałem dowiedzieć się o szkłach jednodniowych, przeglądałem w Internecie i
zauważyłem, że mają one krzywiznę 8.5 a średnicę 14.2 a takich rozmiarów jak
dwutygodniowe nie ma wogóle
Nie sądziłem, że przy wyborze szkieł jednodniowych obowiązują inne zasady
"pomiarowe" i nie spytałem o to okulisty podczas wizyty

Jak to więc jest z doborem szkieł jednodniowych ?

Piotrek

4. Data: 2007-11-01 17:33:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> witam
> znacie jakies aktywne forum na ktorym można pytać o szkła kontaktowe ?

http://www.tvn24.pl/szklo_kontaktowe.html

:-D

Pozdrawiam
Ewa
S,NMSP

5. Data: 2007-11-01 17:55:50

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> [...]
> Nie sądziłem, że przy wyborze szkieł jednodniowych obowiązują inne
> zasady "pomiarowe" i nie spytałem o to okulisty podczas wizyty

Przeliczą Ci w sklepie krzywiznę, na krzywiznę w jednorazówkach. Nie ma
z tym żadnego problemu. Z tego co pamietam, to 8.4 odpowiada własnie
8.5, ale dopytaj
--

Gosia

dieta
cera
włosy
włosy
Re: czy ktoś może doradzić ? prezent dla mężczyzny ?!?