szklo w stopie

1. Data: 2006-06-19 15:45:57

Temat: szklo w stopie
Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wbil mi sie w piete bardzo malutki (dla mnie niewidoczny) kawalek
szkla. Od razu zaznaczam, ze na pewno jest to szklo, bo wczesniej stkluklem
szklanke ;). Probowalem go wyjac peseta, ale wyglada na to, ze na 90%
wcisnalem go glebiej. Przy nacisku na piete czuje lekki bol.

Co mam robic - czy to samo z czasem wyjdzie, poniewaz skora rosnie warstowo
i to szklo moze zostanie wypchniete? Slyszalem tez opinie, ze takie kawalki
drobin moga dostac sie tetnic/zyl i potem zablokowac ktoras z nich. Czy to
prawda?

2. Data: 2006-06-19 16:29:14

Temat: Re: szklo w stopie
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najszybciej idz na pogotowie, bo moze Ci sie wdac zakazenie. Tam Ci to
szybko i fachowo to usuna.

ksiazeczk zdrowia
pytanie o białaczkę.
Krople.