szkolny quiz ;)

11. Data: 2008-10-02 08:17:28

Temat: Re: szkolny quiz ;)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gc1vqt$i0k$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> Ale dostanę Amolu, coooo... ;-)

Na zwolnienie marsz, a nie zarażać.

Agnieszka

12. Data: 2008-10-02 09:49:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Na zwolnienie marsz, a nie zarażać.

A ja złośliwie nie zapytam, co by pani pielęgniarka poradziła na biegunkę ;-P

Qra, na zwolnieniu

13. Data: 2008-10-02 09:59:43

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carol pisze:

> Od razu widać, że nie jesteś. Co za brak kompetencji!

Nie narzekaj. Mogę opowiedzieć o pielęgniarce szkolnej z mojego
ogólniaka, która była ślepa, głucha, sklerotyczna, ale za to miała
uprawnienia do pobierania krwi. Wkłuwała się w żyły na czuja, bo nic nie
widziała. Na ogół udawało się jej już za piątym, szóstym wkłuciem. A do
dzisiaj mam w pamięci obraz koleżanki w której żyłę już się w końcu
wkłuła, ale zapomniała do czego miała tę krew pobrać i poszła tego
szukać. Koleżanka siedziała parę minut coraz bardziej blada, a krew z
igły żwawym strumieniem ciekła na podłogę.

Adam

14. Data: 2008-10-02 09:59:51

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja złośliwie nie zapytam, co by pani pielęgniarka poradziła na biegunkę
> ;-P

Iść do kibelka? ;-)

Sylwia, a raczej pobiec

15. Data: 2008-10-02 20:27:43

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Nie narzekaj. Mogę opowiedzieć o pielęgniarce szkolnej z mojego
> ogólniaka, która była ślepa, głucha, sklerotyczna,

Oj tak tak, ja ze znajomymi zawsze wspominamy dentystkę z podstawówki, która
koledze wyrwała nie ten ząb co trzeba i nawrzeszczała na niego dlaczego nie
powiedział, że to nie ten... ;)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka
(link)przemoc w szkole/mobbing
[press] Warszawa, a reforma edukacji
Jakaż ta młodzież dzisiaj ubiorowo "oryginalna"
[prasa] Majstrowanie przy szkole - o reformie oświaty (długie)