szlag by to trafił!! :-(

1. Data: 2003-10-23 09:25:13

Temat: szlag by to trafił!! :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie pada śnieg!!! :-(
A przecież miało w tym sezonie zimy nie być....
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2003-10-23 09:59:49

Temat: Re: szlag by to trafił!! :-(
Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Lublinie pada śnieg!!! :-(
> A przecież miało w tym sezonie zimy nie być....

a w Poznaniu zimno, ale słonecznie. Przepiękna pogoda.
Korzystając z tego, że jesteś podpowiedz, czy sterczące pędy po
winoroślach można teraz poucinać, czy pozostawić do wiosny?(działkę mam od
niedawna i stąd pytanie).

3. Data: 2003-10-23 10:25:13

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

i w Radzionkowie zaczoł padac :( i co ja zrobie mam jeszcze 30 cebulek
tulipanow do posadzenia powiedzcie mi czy moge je jeszcze na szybciacha
posdzić ??

4. Data: 2003-10-23 10:35:01

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> tulipanow do posadzenia powiedzcie mi czy moge je jeszcze na szybciacha
> posdzić ??

1.Tulipany można sadzić do początku grudnia pod warunkiem, że nie ma mrozu i
śniegu.
2.Aby nie zjadły je nornice przed posadzeniem należy zamoczyć w denaturacie.
Obydwie rady podał mi dwa lata temu starszy Pan - działkowicz w OBI
wybierając pod koniec listopada cebule tulipanów i żonkili. Cebule były
przecenione po sezonie ale jeszcze b.ładne. Zaryzykowałam, kupiłam i
posadziłam (był początek grudnia) i wszystkie zakwitły !
Pozdrowienia z Lublina - Gośka (już nie pada śnieg)

5. Data: 2003-10-23 10:36:57

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

cebulek
> tulipanow do posadzenia powiedzcie mi czy moge je jeszcze na

Witam wszystkich daaawno temu czasem cos na grupę napisałem ale
sumiennie ją czytam :-), dziś nie wytrzymałem i z trudem klikam.
Śnieg tuż, tuż a prace w ogrodzie, coś posadzić, wyrwać, zabezpieczyć
ech normalnie łza mi się kręci w oku j od 16 września nic a nic takiego
nie mogę zrobić ale czekam z utęsknieniem na 31 października, obiecano,
że w końcu ściągną mi gips z obu rąk wystają mi tylko końcówki palców a
tak bym sobie pogrzebał w ogrodzie ech szkoda słów.
W Rzeszowie nie pada :-)

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

6. Data: 2003-10-23 12:53:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gośka z Lublina" <g...@w...pl> writes:

> 1.Tulipany można sadzić do początku grudnia pod warunkiem, że nie ma
> mrozu i śniegu.

Znajomy sadzil kiedys w Warszawie miedzy Bozym Narodzeniem a Nowym
Rokiem, bo wczesniej nie zdazyl, i tez ladne potem byly. Tylko ze mial
szczescie, ze ziemia nie byla jeszcze zamarznieta...

MJ

7. Data: 2003-10-23 13:06:24

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolo <l...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
> [...]
> że w końcu ściągną mi gips z obu rąk wystają mi tylko końcówki palców a
> tak bym sobie pogrzebał w ogrodzie ech szkoda słów.

Witaj.
W Wawie w nocy trochę kaszki naprószyło ale nieszkodliwie.
A jeśli juz mogę doradzić to Ci mówię, rób teraz dopóki masz
gips na reku.
Bo jak ci go zdejmą to dopiero wówczas nic przez pare tygodni nie zrobisz.
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2003-10-23 13:23:51

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bn8jog$ric$1@inews.gazeta.pl...

> W Wawie w nocy trochę kaszki naprószyło ale nieszkodliwie.
> A jeśli juz mogę doradzić to Ci mówię, rób teraz dopóki masz
> gips na reku.

Nic nie zrobię bo gips mam na obu rękach jestem w sumie skazany na
opiekę jak niemowlę

> Bo jak ci go zdejmą to dopiero wówczas nic przez pare tygodni nie
zrobisz.
> ;-)

Ech ale będę mógł normalnie dotknąć, pogłaskać roślinki moje bo teraz
nie ma jak :-(

9. Data: 2003-10-26 15:02:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Korzystając z tego, że jesteś podpowiedz, czy sterczące pędy po
> winoroślach można teraz poucinać, czy pozostawić do wiosny?(działkę mam od
:)))
wyrwij pedy wraz z korzeniami
i zasadz w to miejsce maliny
:)))))