szminka nabłyszczająca z Avonu

1. Data: 2004-09-15 06:08:24

Temat: szminka nabłyszczająca z Avonu
Od: "Reniaszka " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Zapałałam chęcią nabycia szminki nabłyszczającej Avonu, bo słyszałam, że
fajna jest. Ale mam problem :-)W katalogu sa dwie
- odżywcza szminka nabłyszczająca (który kolor jest najbardziej zbliżony do
koralowego lub łososiowego? wydaje mi się,że Watermelon..?) za 17,90zł w
promocji
- i taka długa i cienka - połyskująca szminka nawilżająca, która ma mały
wybór kolorów - tylko 6, za 14,90 zł

Poradźcie, proszę, znawczynie tych szminek, która sobie nabyć? Chodzi mi o
coś nabłyszczającego, nawilżającego no i żeby się trochę trzymała na ustach.
Kolor jak wspominałam - w odcieniach łososiowego, koralowego ew.brzoskinia
ale taka bardziej zdecydowana.

Dzięki z góry - R.

1. Data: 2004-09-15 07:54:56

Temat: Re: szminka nabłyszczająca z Avonu
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Poradźcie, proszę, znawczynie tych szminek, która sobie nabyć? Chodzi mi o
> coś nabłyszczającego, nawilżającego no i żeby się trochę trzymała na

zdecydowanie odżywcza szminka nabłyszczająca - tą drugą, nawilżającą szminkę
połyskującą raczej omijaj. jest o wiele lżejsza na ustach, przez co słabo
nawilża (a właściwie wcale) i słabo się trzyma. ta odżywcza jest rzeczywiście
odżywcza, dobrze nawilża i ślicznie pachnie.

> Kolor jak wspominałam - w odcieniach łososiowego, koralowego ew.brzoskinia
> ale taka bardziej zdecydowana.

ja bym tu zasugerowała Peach Dazzle, ew. Juicy Bronze. wydaje mi się, że
Watermelon raczej w taki różo-fiolet wpada.

1. Data: 2004-09-15 08:03:52

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" napisał w wiadomości

>wydaje mi się, że Watermelon raczej w taki różo-fiolet wpada.
i wogole jej nie iwdac na ustach - lekko tylko przyciemnia, za to ladnie
nawilza i wygladza usta :)

--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-09-15 09:18:21

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>
> ja bym tu zasugerowała Peach Dazzle, ew. Juicy Bronze. wydaje mi się, że
> Watermelon raczej w taki różo-fiolet wpada.

Dzięki śliczne. Więc będzie odżywcza nabłyszczająca. Tylko teraz który
kolor??? Peach Dazzle czy Juicy Bronze? Ech, kobieta to ma ciężkie
życie ... ;-)

1. Data: 2004-09-15 10:07:27

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka wrote:

> Dzięki śliczne. Więc będzie odżywcza nabłyszczająca. Tylko teraz który
> kolor??? Peach Dazzle czy Juicy Bronze?

Wyciagnelam arsenal probek i stweirdzam:
- Peach Dazzle - jasna, lososiowa z lekkim odcieniem rozu (baaardzop
delikatnym)
- Juicy Bronze - ciemniejsza, odcien pomaranczowo-brazowy, bedzie bardziej
widoczna na ustach, wydaje mi sie bardziej kryjaca, taka koralowa
--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info

1. Data: 2004-09-15 10:24:49

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> - Juicy Bronze - ciemniejsza, odcien pomaranczowo-brazowy, bedzie bardziej
> widoczna na ustach, wydaje mi sie bardziej kryjaca, taka koralowa

Dziękuję bardzo ! Jak ten Juicy Bronze ma odcień pomarańczowo-brązowy to
chyba ten wezmę bo za różem nie przepadam jakoś (nawet delikatnym).
Pozdrawiam serdecznie - R.

1. Data: 2004-09-17 07:39:55

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ci8m8o$8k3$1@inews.gazeta.pl...
> - odżywcza szminka nabłyszczająca (który kolor jest najbardziej
> zbliżony do koralowego lub łososiowego? wydaje mi się,że
> Watermelon..?) za 17,90zł w promocji

Świetna szminka! Ślicznie pachnie, ładnie nabłyszcza usta. Jest bardzo
delikatna i lekka. Nie daje zdecydowanego koloru, raczej mocny połysk.
W miarę trwała. Łososiowy kolor? Peach Dazzle.

> - i taka długa i cienka - połyskująca szminka nawilżająca, która ma
> mały wybór kolorów - tylko 6, za 14,90 zł

Ta jest już zdecydowanie bardziej kryjąca. Również nadaje połysk ale i
kolor. Ma delikatniejszy, bardziej subtelny zapach. Kolory w katalgu
nie mają nic wspólnego z tymi rzeczywistymi. Sheer Pink jest malinowy,
a Sheer Rose fioletowo-wiśniowy.

--
Zofia Rakowska

1. Data: 2004-09-17 08:41:07

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <mips@.op.pl> napisał(a):

> delikatna i lekka. Nie daje zdecydowanego koloru, raczej mocny połysk.
> W miarę trwała. Łososiowy kolor? Peach Dazzle.

> --
> Zofia Rakowska

Dziekuję wszystkim za pomoc, zamówiłam odżywczą nabłyszczającą kolor Juicy
Bronze, zobaczymy jaka będzie na moich ustach.
Pozdrawiam serdecznie - R.

1. Data: 2004-09-18 09:27:02

Temat: Re: szminka nabłyszczająca z Avonu/prośba do Mips ;-)
Od: "Karla71" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mips ja właśnie chcę kupić sobie tę szmineczkę połyskującą
nawilżającą.Możesz mi napisać jak w rzeczywistości wyglądają kolorki: sherr
Rose,Sheer Mauve, Sheer Berry?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam jesiennie
Karla

1. Data: 2004-09-20 13:40:45

Od: "Kruszyzna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> promocji
> - i taka długa i cienka - połyskująca szminka nawilżająca, która ma mały

Drugiej nei miałam, ale pierwszą polecam zdecydowanie, podpisując się po nią
wszystkimi czterema kończynami. Watermelon jest rzeczywiście z nich wszystkich
najbardziej łososiowy, ale jest kolorem zimnym, a łoś jest ciepły. Zbliżony
więc najbardziej z nich wszystkich, ale jednak to nie jest w 100% to.
Szminkę polecam, mam trzy, czekam na czwartą. Po mojemu najlepsze, co
wyprodukował Avon :)

Krusz.

Tipsy jedwabne
gdzie Dermedic w Krakowie?