szparagi

11. Data: 2009-05-20 07:17:00

Temat: Re: szparagi
Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

obrac i ugotowac, nie jestem daunem....

> Po takim tekście odeszła mi ochota, by cokolwiek ci radzić.
>
> Nie pozdrawiam
> Bea
>
> P.S. Co by nie było wątpliwości - nie o błąd w pisowni mam pretensje.

Nie chcę jej bronić, ale to powszechny kolokwializm.

Zresztą uderzcie się w pierś - takiego chamstwa jak tutaj na grupie to nie
ma nigdzie, a to grafomańskie wierszyki, a to obrzucanie się błotem i
podszywanie się pod innych, a to rzucanie mięsem.

MS

12. Data: 2009-05-20 07:32:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej S." napisał:

> takiego chamstwa jak tutaj na grupie to nie ma nigdzie, a to
> grafomańskie wierszyki, a to obrzucanie się błotem i
> podszywanie się pod innych, a to rzucanie mięsem.

Jest, jest. Ta choroba opanowała wiele grup.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2009-05-20 10:25:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest, jest. Ta choroba opanowała wiele grup.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Brak szacunku dla siwych włosów i zazdrość o korzenną przyprawę... :-))

14. Data: 2009-05-20 20:58:28

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak szacunku dla siwych włosów i zazdrość o korzenną przyprawę... :-))

Wytłumacz. Może się dowiem dlaczego to ty głównie padasz ofiarą
przedrzeźniaczy?

MS

15. Data: 2009-05-21 02:23:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Wytłumacz. Może się dowiem dlaczego to ty głównie padasz ofiarą
> przedrzeźniaczy?
>
> MS

Bo lubię sam z siebie się śmiać, a to już sztuka i zazdrosników pełno...

16. Data: 2009-05-21 08:15:39

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:
> obrac i ugotowac, nie jestem daunem....

> Nie chcę jej bronić, ale to powszechny kolokwializm.

Kolokwializmem to jest np. słówko zajefajne. A to jest głupia odzywka
małolatów, którzy niewiele w życiu widzieli.

> Zresztą uderzcie się w pierś - takiego chamstwa jak tutaj na grupie to
> nie ma nigdzie, a to grafomańskie wierszyki, a to obrzucanie się błotem
> i podszywanie się pod innych, a to rzucanie mięsem.

Może nie generalizuj. Nic wszyscy na grupie to trolle. Jest ich raptem
kilku, tyle, że są bardzo aktywni, stąd wrażenie powszechnego chamstwa.
Nie widzę powodu, żeby wszyscy mieli przepraszać za panslawistę, ikselkę
i kolesia który się pod nich podszywa. Polecam poczytanie starych wątków
zanim oni się pojawili na grupie.

Pozdrawiam
Bea

17. Data: 2009-05-21 16:37:24

Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> i kolesia który się pod nich podszywa. Polecam poczytanie starych wątków
> zanim oni się pojawili na grupie.
>
> Pozdrawiam
> Bea

może poczytaj inne fora, na których ikselka jest od lat?
tylko tutaj jest chora atmosfera

18. Data: 2009-05-21 17:48:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2009 04:23:35 +0200, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> Bo lubię sam z siebie się śmiać, a to już sztuka i zazdrosników pełno...

A prawda: ludzie sa zazdrośni szczególnie o uśmiech, nawet ten z samego
siebie...

19. Data: 2009-05-21 17:51:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2009 10:15:39 +0200, Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Może nie generalizuj. Nic wszyscy na grupie to trolle. Jest ich raptem
> kilku, tyle, że są bardzo aktywni, stąd wrażenie powszechnego chamstwa.
> Nie widzę powodu, żeby wszyscy mieli przepraszać za panslawistę, ikselkę

Może wyjawisz, o mądrości, co masz mi TUTAJ do zarzucenia? "Powszechne
chamstwo" to jednak za mało "argumentacyjne" wyrażenie, w Twoich ustach to
szczególny rodzaj kolokwializmu nawet.

20. Data: 2009-05-21 22:19:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2009 19:48:02 +0200, Ikselka napisał(a):

> A prawda: ludzie sa zazdrośni szczególnie o uśmiech, nawet ten z samego
> siebie...

...albo zwłaszcza .

kto zna dokładniejszy przepis?
potrzebuję przepis na żołądki drobiowe
Moc przylacza
i znowu gary (tyle że do indukcji)
MÓJ WIERSZ DLA SZ.P. WŁADYMIRA WŁADYMIROWICZA PUTINA