szukam "Zwierciadła" 3/2007 (o dr. Agrawal )

1. Data: 2007-04-18 08:24:08

Temat: szukam "Zwierciadła" 3/2007 (o dr. Agrawal )
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję z marcowego numeru Zwierciadła artykułu o dr. Dr.Preeti
Agrawal (ginekologa o podejściu holistycznym). Jeśli ktoś posiada i
mógłby go przesłać będę bardzo wdzięczna (a...@U...gazeta.pl).
Jeśli ktoś coś słyszał na temat Pani doktor to bardzo proszę o informację.

Pozdrawiam
Asikk

2. Data: 2007-04-18 11:15:49

Temat: Re: szukam "Zwierciadła" 3/2007 (o dr. Agrawal )
Od: "neo" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przesłać będę bardzo wdzięczna (a...@U...gazeta.pl).
> Jeśli ktoś coś słyszał na temat Pani doktor to bardzo proszę o informację.

tutaj jest chyba to czego szukasz

http://www.zwierciadlo.pl/index.php?pid=2&c=5&a=517&
rok=2007&numer=3&id=1

http://www.kobietainatura.pl/pages/szafa.htm

3. Data: 2007-04-20 10:28:35

Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

neo pisze:
> Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Neo, dziękuję. W tym pierwszym linku jest faktycznie adres do artkułu,
niestety to tylko jego fragment :(
Inna sprawa, że przyznam iż ja na stronie nawet tego fragmentu nie
znalazłam. Także dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam
Asikk

mocznik