szukam cienia + nowy avon

1. Data: 2003-02-28 10:15:51

Temat: szukam cienia + nowy avon
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

.... ktory bedzie barrrrrdzo ciemnym brazem, ale zimnym! moze byc
zlamany szaroscia.
znacie taki cien?
wszystkie brazy sa na mnie za cieple, wygladam, jakbym miala spuchniete
i zaplakane oczy (a bywaja zaczerwienione)
poradzcie

a przy okazji - ktos juz wyprobowal nowy avonowski kem hydrofirming?
warto kupowac?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-02-28 10:35:27

Temat: Re: szukam cienia + nowy avon
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

> .... ktory bedzie barrrrrdzo ciemnym brazem, ale zimnym! moze byc
> zlamany szaroscia.
> znacie taki cien?

long time ago astor taki mial. w serii sprzed lat, ale poszukaj teraz -
uzywalam go z powodzeniem, dobrze mi sie sprawdzal. potem zmienilam typ
makijazu, przelezal swoje, az go oddalam na targowisku forumowym.

xx.

1. Data: 2003-02-28 10:39:05

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3E5F36D7.8080403@rmf.fm...
> .... ktory bedzie barrrrrdzo ciemnym brazem, ale zimnym! moze byc
> zlamany szaroscia.
> znacie taki cien?

Nie jestem pewna, ale chyba widzialam taki cien wsrod Art Deco. W ogole duzo
brazow mieli.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-28 10:47:31

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anna" <a...@r...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
> poradzcie
>

> a przy okazji - ktos juz wyprobowal nowy avonowski kem hydrofirming?

tez szukam takiego cienia,a krem - mialam probke i bylo ok! na noc miala,
acha, w ostatnim Twoim Stylu sa dwie na noc i na dzien, mozna wyprobowac.
pozdr

1. Data: 2003-02-28 12:15:03

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:
> [...]
> acha, w ostatnim Twoim Stylu sa dwie na noc i na dzien, mozna wyprobowac.

mam probke na noc, ale jeszcze nie zdazylam zaaplikowac...
a w ogole w przyszlym katalogu bedzie chyba promocyjnie cos bardziej do
mojej skory, wiec tym razem sobie raczej odpuszcze...
dzieki :)

1. Data: 2003-02-28 12:17:42

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:

> long time ago astor taki mial. w serii sprzed lat, ale poszukaj teraz -
> uzywalam go z powodzeniem, dobrze mi sie sprawdzal. potem zmienilam typ
> makijazu, przelezal swoje, az go oddalam na targowisku forumowym.

mi tez sie zmienil typ makijazu i wlasnie jestem osoba poszukujaca i
zbankrutuje chyba na tych poszukiwaniach ;)

i chlodny, powiadasz....
obawiam sie, ze po zmianach astora mogli zmienic i kolory, ale przejrze...

w ramach eksperymentow zakupilam ostatnio bardzo ciemny -
najciemniejszy, jaki mieli - braz inglota z serii sprint. cien jako taki
fajny, mila ma konsystencje, niestety kolor na mnie robil sie cieplutki
i oko bylo dramatyczne....

1. Data: 2003-02-28 12:36:23

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie brazy sa na mnie za cieple, wygladam, jakbym miala spuchniete
> i zaplakane oczy (a bywaja zaczerwienione)

Dosc chlodny cien w brazie (ale mocno lsniacy) ma L'Oreal, przed karnawalem
bodajze wypuscili nowe kosmetyki, w tym lakiery, eye-linery i te cienie
wlasnie, sa eksponowane dwa - granatowy (taki dzinsowy) i ten braz wlasnie,
znajdziesz bez problemu na przyklad w Rossmanie przy Bagateli (bo dobrze
pamietam ze jestes z Krakowa?)
Moze ten Ci bedzie pasowal

Kaska

1. Data: 2003-02-28 12:48:00

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

> mi tez sie zmienil typ makijazu i wlasnie jestem osoba poszukujaca i
> zbankrutuje chyba na tych poszukiwaniach ;)

ja sie szybko odnalazlam, tylko fiolecik burawy, doskonale robi mi oko.
albo blady roz, albo takie cos, co niby jest rozowe, ale tylko blyska. w
lecie mam jeszcze wersje "niebieska" - jasnoniebieski cien do powiek i
niebieskie cos na ustach, i wbrew pozorom nie jest zle.

> i chlodny, powiadasz....

> obawiam sie, ze po zmianach astora mogli zmienic i kolory, ale przejrze...

przejrzyj.

> [...]
> najciemniejszy, jaki mieli - braz inglota z serii sprint. cien jako taki
> fajny, mila ma konsystencje, niestety kolor na mnie robil sie cieplutki

no niestety, cien rozni sie w pudelku i na oku. ciesz sie, ze nie
skoczylas po shiseido czy innego versace;))

xx.

1. Data: 2003-02-28 12:48:39

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dosc chlodny cien w brazie (ale mocno lsniacy) ma L'Oreal, przed karnawalem

lsnienie mi nie przeszkadza, chyba, ze to perla...

dobrze :)

sprawdze, dzieki :)

1. Data: 2003-03-01 11:16:09

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkie brazy sa na mnie za cieple, wygladam, jakbym miala spuchniete
> i zaplakane oczy (a bywaja zaczerwienione)

Ja uzywam cieni Astora duo. Tam jest taki bez jasny i wlasnie zimny braz,
juz drugie pudeleczko i bardzo jestem zadowolona, bo brazy tez lubie zimne.

Iza

wirtualne sklepy
co to za krem?
pielegnacja intima