szukam dobrego lekarza

1. Data: 2002-08-09 13:49:40

Temat: szukam dobrego lekarza
Od: "Faryjka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam bardzo dobrego ginekologa w Warszawie, który zna sie na rzeczy.
Mam 24 lata i już problemy z mięśniakiem co może spowodować że nie bede
miała dzieci, a teraz nie stać mnie na dziecko.

Drogie Panie poradźcie mi co robić.
Pozdrawiam
Ewa e...@p...onet.pl

2. Data: 2002-08-09 16:10:36

Temat: Re: szukam dobrego lekarza
Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu o...@p...pl napisał(a) na grupę:

ups,przepraszam, to nie miało iść tu :( a tpi nie przyjmuje canceli...

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

3. Data: 2002-08-11 19:46:29

Od: "Fruzia" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam o doktorze Kaplińskim na Żolibożu, na ul. Klaudyna. Nie znam ani
telefonu, ani dalszych szczegółów, oprócz tego, że przyjeżdżają do niego
kobiety z całej Polski, by ratować się właśnie przed bezpłodnością. Moja
znajoma widziała, jak ludzie do 23:00 czekają w poczekalni na wizytę w danym
dniu, by nie musieć spać w Wa-wie, tylko wrócić nocnym pociagiem do domu.
Wszystkich przyjął ;-)

Fruzia

Użytkownik "Faryjka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam 24 lata i już problemy z mięśniakiem co może spowodować że nie bede
> miała dzieci, a teraz nie stać mnie na dziecko.

A ja dziś Żegnalska jestem ...
Dylematy przeprowadzkowe
lekarz od duszy w Krakowie poszukiwany...
Alkoholizm pomocy
zdrada(?) wirtualna (?)