szukam dobrego samoopalacza

1. Data: 2004-01-05 11:43:35

Temat: szukam dobrego samoopalacza
Od: "mila" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce kupic dobry samoopalacz do twarzy i ciala,ale moja skora jest bardzo
wymagajaca, sklonna do podraznien, alergii oraz wypryskow. Po zastosowaniu
Loreal w zelu, mialam wypryski, zatkane pory, ale ladny kolor. Prosze o porade,
najlepiej samoopalacz firm zagranicznych, poniewaz nie mieszkam w Polsce. Z
gory wielkie dzieki.

1. Data: 2004-01-05 12:48:42

Temat: Re: szukam dobrego samoopalacza
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mila wrote:

> [...]
> najlepiej samoopalacz firm zagranicznych, poniewaz nie mieszkam w Polsce. Z

Pamietam, ze sama bylam zadowolona z samoopalaczy Lancome [ a cere mam
jasna i wrazliwa], natomiast znajome chwala Clarinsa - w perfumerii na
pewno dostaniesz probki, warto przetestowac :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-05 17:47:33

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tib" <c...@a...pl> wrote in message news:3FF95D2A.B0A87853@atom.pl...

> Pamietam, ze sama bylam zadowolona z samoopalaczy Lancome [ a cere mam
> jasna i wrazliwa], natomiast znajome chwala Clarinsa - w perfumerii na
> pewno dostaniesz probki, warto przetestowac :-)

rowniez samoopalacz Diora jest dobry - brak samoopalaczowego zapachu,
kolorek naturalny, jest lekki, zawiera drobniutkie rozswietlajace drobinki,
a w wersji do twarzy nadaje sie swietnie nawet na dzien dla mojej tlustej
cery. Polecam,

Marlene

1. Data: 2004-01-05 17:57:01

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlene napisał:

> rowniez samoopalacz Diora jest dobry - brak samoopalaczowego zapachu,
to chyba jakieś cudo w takim razie! cały czas takiego szukałam!

> kolorek naturalny, jest lekki, zawiera drobniutkie rozswietlajace drobinki,
> a w wersji do twarzy nadaje sie swietnie nawet na dzien dla mojej tlustej
> cery.
ile kosztuje i czy nadaje się na sprawienie sobie noworocznej
przyjemności? ;)
Hitomi

1. Data: 2004-01-05 18:25:42

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hitomi" <h...@-...pl> wrote in message
> ile kosztuje i czy nadaje się na sprawienie sobie noworocznej
> przyjemności? ;)

nie pamietam, ile kosztuje.
rowniez swietny jest samoopalacz Estee Lauder, oba w podobnej cenie
(wysokiej niestety)

Marlene

1. Data: 2004-01-05 18:30:50

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pamietam, ile kosztuje.
> rowniez swietny jest samoopalacz Estee Lauder, oba w podobnej cenie
> (wysokiej niestety)

i tak się pewnie skuszę, w końcu Nowy Rok jest tylko raz w roku ;)
Hitomi

1. Data: 2004-01-05 18:58:19

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hitomi" <h...@-...pl> wrote in message
> i tak się pewnie skuszę, w końcu Nowy Rok jest tylko raz w roku ;)

i slusznie :)

Marlene

1. Data: 2004-01-05 19:06:40

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i slusznie :)

całe szczęście że nie robiłam żadnych postanowień noworocznych odnośnie
kupowania mniejszych ilości kosmetyków:)
dziekuję za polecenie Diora z drobinkami, juz sie nie mogę doczekać
kiedy kupię i sprawdzę działanie tego cuda na sobie
Hitomi

Historia krawata - zna ktoś?
Pytanie o Clarins Multi Matte
Endermologia Krakow?